/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Smertensmestre...
Fra : Deigaard
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 26-04-04 15:37

Hej allesammen!!!

Jeg har ledt længe efter en bog som hedder: Smertensmestre, den er skrevet af Henrik Jul Hansen.
Den handler om cykelsport
Jeg ville blive meget glad hvis en eller anden kunne hjælpe mig med at finde den et eller andet sted???
Mange vil nok svare mig at jeg kan finde den på biblioteket, men det jeg er interesseret i, er at købe den...
Så hvis nogle vil sælge den, eller kender nogle som vil sælge den, så vil jeg bare blive super mega glad...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-04 15:41

Fik du ikke svar her.
http://www.kandu.dk/dk/spg/36111

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 26-04-04 15:44

Nope.. eller det vil sige, jeg prøver jo bare igen...
Vil virkelig gerne ha' den bog

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-04 15:45

jeg søger lige lidt her.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 15:46

Du kan jo prøve de forskellige bog antikvariater rundt omkring

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-04 15:47

Smertensmestre : Bjarne Riis og Rolf Sørensen
1997. 257 sider, tavler i farver
Forlag: Centrum
Emne: Riis, Bjarne ; Sørensen, Rolf, f. 1965 ; professionel cykelsport ; cykelsport ; cykelryttere ; Danmark ; biografier
Et signalement af to vidt forskellige karriereforløb inden for dansk professionel cykelsport og et dobbeltportræt af to meget forskellige temperamenter, Bjarne Riis (f. 1964) og Rolf Sørensen (f. 1965)

Centrum forlag åbenbart.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-04 15:50
Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 26-04-04 15:51

Jeg har prøvet RIGTIG mange antikvariater, men desværre uden held

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 26-04-04 15:52

Jeg kan ikke købe den der, fordi den er udgået fra forlaget

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 26-04-04 15:58

Desværre udsolgt fra forlaget.
Kun udsolgt.
Citat
Indtast din email i boksen nedenunder, så vil vi give dig besked når denne vare er på lager igen :

Har du været i kontakt med forlaget?

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 27-04-04 15:09

hmmmm... Nej, hvad kan de gøre for mig, tror du???

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 27-06-04 17:18

Tak for svaret Teil. Du hjalp mig så megetsom muligt...
Hvis du vil høre en god historie, kan jeg fortælle dig at min far var så heldig at møde Henrik Jul Hansen som har skrevet bogen. Han gik han og fortalte ham om problemet... Henrik Jul Hansen vil nu gøre hvad han kan for at hjælpe mig og min far, så det bliverspænde hvis vi nu får fat i den, efter flere års søgning!