/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T610's kamera
Fra : Ericsson
Vist : 523 gange
20 point
Dato : 26-04-04 14:51

Haiii !!!!!!!!!!!!

Jeg har en sony ericssont610 og det har min fætter også
men hans mobil tar meget bedre billeder end min gør hvordan kan det være??????????????????????

Og lige en sidste ting når man er inde i kamerafunktionen så er der en lille firkant med et L. men på hans fylder L'et hele firkanten. underligt ik??????????

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 26-04-04 15:40

Jo, det r underligt, men det kan skyldes at hans indstillinger står andeledes end dine.

Hvis du går ind i kamera, og trykker "mere" så kan du vælge noget med indstillinger, eller sådan noget. Her går du så ind og ændre lidt på nogle indstillinger, indtil L'et fylder det samme på din fætters.

En grund til at billedet ser dårligt ud, kan enten være fordi indstillingerne står forkert, eller fordi billedet blive taget i modlys, eller i dårlig belysning.

Rasmus91

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 26-04-04 19:02

Det har jeg prøvet men ellers tak for svaret

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 27-04-04 14:47

så ved jeg ikke lige hvad det kan være, men hvis garantien endnu ikke er udløbet, kan du gå ned til den forhandler hvor du købte dem, og så spørge dem, og hvis de ikke kan sige det, så kan de sende den til repeation.

Rasmus91

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 28-04-04 16:10

Jeg har det samme problem her. En af mine klassekamarater har også en t610 men hans L og S oppe i højre hjørne er også stort der. Jeg hved sku ikke rigtigt hvad man kan gøre hved det

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 28-04-04 16:59

det er pisse irreterende....................!..............!............

Accepteret svar
Fra : HanSSoN

Modtaget 20 point
Dato : 28-04-04 23:07

Jeg tror det er et...nyere firmware, der er i de andres t610..man kan vist gå ned i butikken og få opdateret mobile med et nyere firmware...den nye firmware kompremere hvis også billederne meget mere, så de ikke fylder nær så meget...det er jo ikke for at der er så meget hukomelse i denne mobil. (2mb)

Men jeg er eller meget tilfreds med denne mobil.

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 29-04-04 07:15

Det skal jeg prøve men jeg giver først point senere håber det er oki......

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 30-04-04 19:35

Meny thanks.
vI SOVz. Anduzz