/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dårlige erfaringer med AT mc-teknik??
Fra : muss
Vist : 766 gange
50 point
Dato : 24-05-02 13:08

Hej derude
For at gøre en laaaag historie kort:
Jeg har haft min kawa zzr600 til rep hos At mc-teknik. da den ofte sprang ud af 4 gear. Jeg pillede selv motoren af, og afleverede den, og spurgte hvad det ca. vil koste. Jeg fik her af vide at det blot var en lille ting, som ville koste ca. 2500kr. Der gik herfra 11mdr. inden jeg fik min kære motor igen, efter utalige telefonopringninger og løfter om at den snart var færdig, men at ventetiden skyldes at stumperne fra Japan ikke kunne skaffes. Men ak, motoren fejlede det samme. Derpå ventede jeg et par mdr. igen hvorefter en lille stjerne i skifte-mekaniken blev udskiftet, og vupti, så var kawaen på højkant igen. Jeg blev her præsenteret for en regning på næsten 12.000kr.......Det havde nok være bedre og billigere at købe en cykel i Tyskland, og brug moteren derfra, men de siger jo at man lærer af sine (dyre) erfaringer. Jeg ville gerne høre om andre har dårlige erfaringer med dette selskab, da jeg har hørt rygter herom. Det ville jo være rart at kunne advare andre inden de brændte hele børneopsparingen af på noget som, måske, kunne laves en del billigere.

Mvh
Muss
sj_hem@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 50 point
Dato : 24-05-02 19:00

Hej muss

Hvis du havde spurgt nogle erfarne motorcyklister inden du gav dig i lag m/AT-MC Teknik , ville du have undgået en masse bekymringer.
I Touringnyt bladet var der for nogle(måske en del) år siden en større artikel netop om AT-MC Teknik , og den fortalte en del om hvordan man snød mange kunder.Indehaveren havde også været i fængsel for vold(mod kunder??)
Desværre er der hver år en del nye motorcyklister , og det er nok grunden til at firmaet eksisterer endnu(de nye ved jo ikke noget om firmaet)
Lad dig ikke afskrække af de dårlige erfaringer , men find næste gang et renommeret firma , når du skal have lavet noget.
Prøv at læse denne side , der er en masse anmeldelser af danske forhandlere :www.dmcn.dk.
Desværre ikke om AT , men du kunne jo lave et indlæg baseret på dine personlige oplevelser.

Mvh.Masteraugust

Godkendelse af svar
Fra : muss

Dato : 24-05-02 20:19

Tak for svaret. Men som de siger: Af skade bliver man klog. Jeg ville bare ikke ønske for andre at de skal spilde deres sparepenge ved sådan et f.... Hermed en aplaus til Touring Nyt(som jeg desværre ikke fik den gang, men det gør jeg nu), for at have nosser til at bringe den slags i deres blad.

Kommentar
Fra : SwingKing

Dato : 26-10-02 13:11

Hej Muss! Jeg faldt lige over dit indlæg og selvom det er ved at være noget gammelt nu, og du således måske slet ikke ser det nogensinde, så synes jeg alligevel det er på sin plads at skrive og kommentere dit indlæg om AT MC Teknik..... Det lyder som om du har været en meget utilfreds kunde hos firmaet, hvilket for mig og mange andre lyder uforståeligt, da de virkelig laver fremragende og mesterligt arbejde som flere har erfaret! Jeg har handlet og været kunde hos mange forskellige MC firmaer efterhånden, heriblandt AT MC Teknik som jeg nu har fastholdt i flere år allerede, ligesom jeg har anbefalet dem til utallige andre blandt både venner som kører MC og andre MC’ister, (kører selv på YZF1000R i lokal klub) hvor alle er og har været ovenud tilfredse med både deres venlige betjening og imødekommenhed, gode service, gode priser, ekspertise omkring særligt motorer, og evnen til at klare også vanskelige opgaver som andre ikke har formået, ligesom at de altid har det man skal bruge, hvad andre enten slet ikke kan skaffe eller bruger endnu længere tid på!
Sikkert er i hvert fald at jeg varmt kan og vil anbefale AT MC Teknik til andre, og med den erfaring jeg har med firmaet så nægter jeg, at tro du er blevet snydt og har grund til at føle sådan, og helt sikkert har fået hvad du til fulde har betalt og måtte vente på, selvom jeg delvist sagtens kan se din sure situation for mig! Men at du netop har måtte vente 11 måneder på, at din motor blev færdig tror du da vel for fanden ikke selv på er firmaets skyld eller hvad?? Det er da uden undtagelse logisk i såvel din som firmaets og enhvers interesse, at få tingene gjort klar og leveret så hurtigt som muligt, og før får firmaet sq da ikke deres penge at gøre godt med, mand (det er tilladt at bruge hovedet)..... Så prøv dog lige at vågne op mand og tænk dig lidt om inden du sviner et firma til, og hvis de havde til hensigt at ville snyde og holde dig hen med snak, så ville de da aldrig ha’ ladet dig vente så lang tid med begrundelsen om, at en reservedel var svært fremskaffelig og helt så hurtigt som forventet, men bevidst udført og leveret dig noget som aldrig ville ha’ duet, ligesom at hvis det har været gearkassen og skifte-mekanismen den har været galt med, så tyder det på at der har været tale om originale reservedele der har manglet, hvilket leveringstiden så ikke har været firmaets skyld men Kawasaki importørens, da alle originale dele varetages derigennem.
Ligesom stort set alle landets MC firmaer før eller senere har været, så ved jeg og flere andre også udmærket at AT MC Teknik har været omtalt i Touring Nyt (har selv læst artiklen) engang for flere år siden..... Men selvom jeg også er kunde og forbruger ligesom dig, så gir’ jeg ikke ret meget for den slags pis, da en sag ALTID har to sider såvel som ikke mindst, at ethvert betalende medlem til et tidsskrift altid kan få medhold og fremlægge en sag som han/hun ser, og særligt netop ønsker den skal komme til at se ud!

Mvh. SwingKing (Yamaha YZF1000R)