/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
jeg har et meget stort problem ???
Fra : Surf
Vist : 444 gange
80 point
Dato : 26-04-04 13:54

jeg har lige lavet en side med DW MX 2004 og fået den udgivet. men nu kommer problemet her

http://www.boker.dk/index.asp

og som i kan se så er der gået noget galt her

få den skulle have se sådan her ud

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/mnsø.htm

så mit spg her er hvordan fået jeg min nye side udgivet. uden den der side kan ikke vises

please help some one

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 26-04-04 13:58

ups undskyld

sådan her skylle den se ud

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/mnsu.htm

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:03
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 14:05

Prøv at kalde din forside index.htm

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-04-04 14:06

Hejsa

startside skal altid være index. eller default.
så du skal omdøbe mnsu.htm til index.html

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-04 14:06

Jeg er ikke lige klar over hvad du mener, jeg kan kun se det seneste links og det er en bmp-fil.
Er du sikker på at dit webhotel understøtter asp.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 14:09

Har jeg ret i at nummer 2 link du har skrevet er et scrrenshot af hvordan det første gerne skulle se ud?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-04 14:15

BP > det har du da nok ret i, det tænkte jeg slet ikke på.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 26-04-04 14:17

mariusn ---> det hvad jeg fanden godt. jeg bad om nogen hade et løsning til mit problem nå

Better_Performance ---> det har jeg gjorde. men virke ikke. bedre løsning søges

dk ---> den link der var kun ril for at vise hvordan min nye side ser ud. den første det link . det er den jeg hentyde til

mit webhotel understøtter asp og asp.NET fuld ud. og den sidste link er kun for at vise hvordan min nye side ser ud

sig mig er der ingen Dreamweaver expert her som kan løse mit problem her var

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-04 14:24

Surf prøv at læs de spørgsmål, lidt uforståeligt skrevet, og vi skal vel have lejlighed til at spørge om nogle ting.
Jeg forlader tråden og gemmer min viden om Dreamweaver til en der har brug for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 14:25

Jeg synes nu heller ikke tonen er specielt taknemmelig.

Så jeg pakker min ekspertiden sammen og går et andet sted hen med den

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:28

surf

Problemet ditt kan vel ikke siges og være et direkte Dreamweaver rellatert problem, det er som de andre her i tråden har forsøgt og forklare deg et problem mer hvilke dokumenter som er satt til og være
Default Document på den webserver du bruger..
Normalt så er det som dk osv har forklaret index.htm, eller index.html. i asp så er typisk det normale default.asp som bruges.
dvs du kan selfølgelig sette op start.asp til og fungere men da skal du ha muligheden til og forandre på server settings.

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:32

Dog en lille rettelse til mit indlæg
Det jeg har skrevet ang default document. burde ikke være noget problem her da du linker direkte til en side (index.asp).
Så beklager forige indlegg.

Men etter som siden ikke vises kan jeg ikke se annen løsning end at siden ikke er uploaded. (på det rigtige sted)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-04-04 14:34

går udfra du har fået den info du skal bruge til at overføre fra din egen computer
til webhotellet via ftp og du har sat det op i DW
for at overføre fra din computer til webhotel skal du klikke på "put"
og der bliver overført til webhotellet

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 26-04-04 14:42

men marius du skrev

http://www.boker.dk/index.asp
Funker ikke

derfor skrev jeg det sådan til dig. for jeg ved godt at den ikke funker. men jeg bad om. om nogen ved hvad der var galt

jeg undskylde hvis jeg fare op sådan. men mit problem haster sådan lige nu

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 26-04-04 14:50

jeg har prøvet at lave en side i fp igen og få den udgivet men. jeg fået bare de her beskeder her

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/fejl1.htm

og til

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/fejl2.htm

og til

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/fejl3.htm

og til

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/fejl4.htm

også tilbage til besked nr 2 igen

men mit problem hvordan fixed jeg den

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:54

Surf.
Det er da også vanskelig og hjælpe da det er manglende opplysninger i dit indlæg.
Feks.
Har du (som dk siger) fået den info du trenger i fra dit webhotel ?
Har du "lastet" op sidene på server?

osv..

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:54

Glem sidste...

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 14:58

Jeg har tydeligvis for lite at lave så jeg skriver et linlæg mere,,

http://80.161.132.10/mit_web-sted3/fejl4.htm
Under punkt 1. står det at det er på krævd at webhotellet har FP extentions. Er du sikker på at de her det?
Kender flere webhotell som har ASP og .NET understøtteles som ikke har FP extentions (koster som regel lidt ekstra)

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 15:04

OG et indlæg til ...

Kan se at ditt webhotell er wannafind.dk
på denne siden kan du se at FrontPageExtensions, Fåes som tilvalg til den valgte suitel. så med mindre du har gjort det så vil det vel ikke fungere og bruge Fp til upload.
http://www.wannafind.dk/produkter/webhotel-info.asp

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 26-04-04 15:05

ja de skriver selv det her

FTP Informationer
Server/Host :
Brugernavn :
Adgangskode :

og fortælle også hvordan man skal uploadet det i en ftp program

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 26-04-04 15:07
Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 26-04-04 17:40

Har du tjekket stien i htmlkoden så du er sikker på der IKKE henvises til din egen PC???

Lis

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-04-04 18:17

Der hvor jeg har min hjemmeside liggende (b-one) skal man ikke bruge ftp-oplysninger men specielle oplysninger for at uploade i frontpage. Ved ikk om det ku hjælpe, men prøv med et andet upload program. Cofee Cup kan hentes gratis og lovligt fra www.download.com . Lidt primitivt, men virker.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-04-04 18:17
Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-04-04 18:18

direkte link til coffee cup...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-04-04 15:48

af et eller andet grund kan jeg ikke udgive asp sider. men kun htlm sider hvorfor mon. og kan det rettet op på det var

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 28-04-04 18:44

det må stå på udbyder sider hvilke rettigheder man har.

Lis

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-04-04 18:46

grunden kan meget vel være fordi din udbyder ikke understøtter asp !!!
du skal derfor omdøbe dine filer til html

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-04-04 18:54

okay men her er lige en problem her

min udbyder er esenet og
webhotel er wannafind

så hvem af dem skal jeg kontakte

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-04-04 18:59

du skal kontakte Wanafind
eftersom det er dem du bruger som webhotel

Beklager jeg fik skrevet forkert før der skulle have stået webhotel og ikke udbyder.....

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-04-04 19:06

jeg har skam sendt en mail til dem. og regnet med at i morgen at få en mail fra dem

og angånde om den nu understøtter det kan i se her. det er nemlig luksus jeg har

http://www.wannafind.dk/produkter/webhotel.asp

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:19

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 23:48

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 10:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål