/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
2 SIMkort/tlf.numre på én gang i en Noki~
Fra : hansdal
Vist : 837 gange
20 point
Dato : 24-05-01 18:23

Jeg har 2 telefon numre registreret til 2 mobiltelefoner hos Sonofon. Kan man på en eller anden måde køre 2 SIMkort på én gang, og samtidig.

Jeg ønsker at man skal kunne ringe på begge numre samtidigt, og kan dette lade sig gøre på én telefon.

Mvh., Hans D.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 24-05-01 18:18

"hansdal" <hansdal.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har 2 telefon numre registreret til 2 mobiltelefoner hos Sonofon. Kan man på en eller anden måde køre 2 SIMkort på én gang, og samtidig.
>
>Jeg ønsker at man skal kunne ringe på begge numre samtidigt, og kan dette lade sig gøre på én telefon.

Det er muligt med ALS (Alternate Line Service). Du bruger kun et sim-kort, som
har to numre. Du kan modtage opkald på begge, og vælger hvilken linie du vil
bruge inder du selv ringer op. Jeg mener, Sonofon har den service, men er ikke
sikker - ring til kundeservice. Det er heller ikke alle telefoner som har
support for ALS.

Der findes også muligheden for at have to sim-kort i telefonen, men kun et kan
være aktivt af gangen.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : hansdal

Dato : 25-05-01 10:57

Tak for svaret Peter Rongsted.

Jeg giver Sonofon et ring.

Kommentar
Fra : dat99c15

Dato : 28-09-01 12:42

Jeg har set, at du ved thansen (www.thansen.dk) kan købe et batteridæksel, hvor der kan sættes to simkort til samme telefon. Jeg ved ikke hvordan det virker.

/Kasper