/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tastetur Konvertering
Fra : Naiwai
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 23-05-02 22:43

Der er vel ingen der kender et program der kan konveterer det danske tastetur om til et kinesisk??
Min far bruger jo et Dansk Keyboard, men vil godt skrive kinesisk!!!

Mvh. Naiwai

Kommentar
Fra : Naiwai

Dato : 23-05-02 23:10

Jeg har Ikke Mac OS...
Men MS Windows...

Kommentar
Fra : Naiwai

Dato : 23-05-02 23:10

Jeg har Ikke Mac OS...
Men MS Windows...

Kommentar
Fra : Naiwai

Dato : 23-05-02 23:10

Jeg har Ikke Mac OS...
Men MS Windows...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 23:12

Øhhhh Picasso.............Jeg vil da gerne bede om lidt vejledning om hvor der står at tastaturet kan konveteres til at skrive kinesisk ???????????????
Nu skriver "Naiwai" jo ikke noget om at det er en MAC de kører med,--så !!!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 23:17

Hej

Faldt lige over denne Norske side,--måske kan den hjælpe din Far og dig lidt på vej :
http://www.holst.no/Ingar.Holst.Publishing.Co/irregular-papers/irr7h.html

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 23:28

Tillæg:
Alternativet må være, at i bliver nød til at investere i en Kinesisk udgave af Windows.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 23:47

Det var faktisk det jeg mente, Windows............glemte at skrive TASTATUR ........!!!!!!!!!!!!!!!! 'Dumme mig !!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 23-05-02 23:52

Hola Naiwai,
jeg er sikker på at jeg har været i berøring med det emne før...! Jeg skal lige snakke med min far, så kommer jeg tilbage senere.

Accepteret svar
Fra : Picasso

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-02 00:03

Hejsa igen,

ganske rigtig man kan gå ind og ændre det - også selvom man har windows.

Du bliver instrueret i gennem det hele på denne homepage:

http://www.brynmawr.edu/Acads/Langs/llc/keyboardpc.htm

Håber dette var svar nok for denne gang

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-05-02 01:26

Hej Naiwai. Du skal blot installere understøttelse for flere sprog. Der
findes både en "simpel Kinesisk" og en rigskinesisk, hvis man kan sige
dette. Der efter kan du sagtens skrive på kinesisk.
M.v.h
Peter
"Naiwai" <Naiwai.news@kandu.dk> wrote in message
news:grcH8.19229$4f4.742739@news000.worldonline.dk...
> Der er vel ingen der kender et program der kan konveterer det danske
> tastetur om til et kinesisk??
> Min far bruger jo et Dansk Keyboard, men vil godt skrive kinesisk!!!
>
> Mvh. Naiwai
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Naiwai

Dato : 24-05-02 12:31

Tak for svaret Picasso.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 24-05-02 17:02

Det var så lidt; jeg vidste det var der et eller andet sted