/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fikse egne polytoner 3510i
Fra : taiken
Vist : 180 gange
20 point
Dato : 25-04-04 22:59

Hejsa jeg havde tidligere en nokia 3310 og der kunne jeg selv komponere mine egne ringetoner via nogle tal osv på nettet det hele ku jeg trykke ind på mobilen og vupti så havde jeg en ny tone kan jeg ik gøre det på min nu nye nokia 3510i uden kabler osv ? vh Katrine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 00:12

Nix - det funker ikke på 3510i

Kommentar
Fra : Nikolaj_Zethner

Dato : 26-04-04 07:38

Hvordan kan man så selv komponere på 3510i ?

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 26-04-04 15:34

Find et nodeprogram der kan gemme i midi format. Du kan så lægge midi filen ind på din telefon, enten via kabel eller vha. en hjemmeside der tilbyder dig en midlertidig server som du så kan "wappe" ind på for at hente den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 15:38

Der kan vi kun være enige - men talen var uden kabler osv. - og det kan man ikke.
Men kan du lave noget på computeren og uploade og derefter downloade til telefonen - så kan du.

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 26-04-04 18:16

som jeg sagde...

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 26-04-04 18:23

www.coolservice.dk - her kan du uploade via wap. Hvis du ikke er pisse hård til noder, men bare har fundet en midi fil er dette selvfølgelig også stedet du skal bruge...