/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hey Gutter og tøzer!
Fra : Nick15
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 25-04-04 22:25

Hva betyder det her???

Adding file 'E:\Download\GetRight\Mine torrent's\Scary.Movie.3.2003.DVDrip.XViD-ALLiANCE_[bt-gm]_[EFnet].torrent'
Creating torrent for 'E:\Download\GetRight\Mine torrent's\Scary.Movie.3.2003.DVDrip.XViD-ALLiANCE_[bt-gm]_[EFnet].torrent'
ShareManager: tracker must be configured
:\

jeg bruger Azureus!!!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 25-04-04 22:28

at du henter film på nettet!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 25-04-04 22:31

ShareManager: tracker must be configured

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-04 22:35

Det betyder at der bl.a. skal installeres et codec til den fil der skal køres i Mediaplayer.

Der installeres automatisk et codec via den side/film/flilmklip du vil se. Pas på ...!!!

Opdater sikkerhedsopdateringen til Mediaplayer 9.0 ..og/eller hent denne codec... efter at have fjernet din 'gamle' !!

http://www.divx-digest.com/software/xvid.html ..eller find hvad du behøver her : http://www.divx-digest.com

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 26-04-04 18:09

Tak for svaret molokyle.