/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Jeres mening!!
Fra : Martin_c
Vist : 357 gange
1 point
Dato : 25-04-04 21:23

Hej!!

Jeg vil gerne høre jeres mening om Mozilla Firefox?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 21:42

Øhh Hva er det ????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 25-04-04 21:44

Den er ikke så god som Avant

Så må du selv gætte "sune"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 21:46

Nå det er bare for at den hedder firefox det lyder sku da som et spil
Et ostespil
Mozarella firefox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 21:51

Den er vist heller ikke på dansk endnu - men det kunne man vel leve med.
Har den, men bruger den sjældent

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 22:00

Martin c Jeg kender den ikke som du ser men kan anbefale Avant som jeg er yderst tilfreds med og bruger altid den er brugervenlig kan en masse mere end visse andre browsere er gratis nordisk og så reklamerer den med at være verdens hurtigste Og du kan få den her
http://www.avantbrowser.com/download.html
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-04-04 13:09

Jeg syntes firefox virker mega godt.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 13:19

Hvis du er tilfreds med den skal du da beholde den - men hvad er så ideen med dit spørgsmål?

Det er da en udmærket browser som de fleste andre, men jeg syntes bare ikke den er så hurtig som avant.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-04-04 13:19

jeg vil bare høre hvad i syntes......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 13:20

I øvrigt kan du sagtens have flere browsere installeret på samme tid, der er altid kun en der er standard.

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 26-04-04 23:54

Jeg synes Firefox er lidt irriterende, da der ikke sonm standard er installeret plugins,
scrollbars osv.
Men den er god at teste på.
hvis det virker i Firefox, så virker det.

/Martin

Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 26-05-04 18:08

En skulle jo have pointet!