/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dårlige skiver, hvad gør jeg nu????????
Fra : grausen
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 25-04-04 20:51

Hejsa
Jeg har åbenbart fået købt nogle ikke så gode dvd skiver. Jeg har brændt nogle film ned på dem, men min dvd afspiller kunne ikke læse skiven, så jeg ville kopiere den over på en anden skive. Problemet er bare at min dvd brænder (som jeg har brændt dem med) heller ikke kan finde noget på skiven, er der noget at stille op?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-04-04 21:05

Det tror jeg ikke rigtigt der er. Desværre! Hvad hedder skiverne?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-04 21:05

Måske kan denne ISO buster bruges:
http://www.smart-projects.net/
Jeg har selv hentet den, men har ikke haft lejlighed til at teste den endnu, men det er vel et forsøg værd.
Bjarne

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-04-04 21:12

Hej tedd
det er nogle orange bulkpaq dvd skiver

Hej Bjarne
Det er et forsøg værd, så jeg prøver og vender tilbage

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-04-04 21:25

Hej igen
Den iso buster kunne desværre ikke finde noget på skiven, den skrev den var tom.......

øv....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-04-04 21:30

Der er ikke store chancer når den brænder du har brændt den på, ikker engang kan genkende skiven! Er du helt sikker på du har brændt noget på den? Du er vel ikke kommet til at bytte om på nogle skiver?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-04-04 21:33

Ja jeg er helt sikker på jeg har brændt på skiverne (det drejer sig om 3 skiver) for jeg brændte dem først på en rw skive for at sikre mig de virkede og så brændte jeg dem videre til de alm. skiver, og så var den gal.................. og har selvfølgelig slettet dem fra rw skiverne

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 25-04-04 21:47

Du har vel ikke byttet om på + og -

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-04-04 21:58

nej, jeg kan kun brænde i - og de er købt som - skiver

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-04-04 22:00

og jeg har brændt et par stykker som er ok

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-04-04 06:16

Jeg har for et stykke tid siden modtaget fra Tyskl,100 stk af de sædvanlige DVD skiver,de duede bare ikke.Der er vel ikke andet at gøre end at prøve med nogle andre og så evt bytte dem med eén hvor de fungerer.Ærgerligt!!!

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 27-04-04 10:15

Tak for svaret BjarneD.
Jeg fik ikke løst problemet, men det lille program, tror jeg er godt at have.............