/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nec e313 software
Fra : dr0zie
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 25-04-04 14:17

Har lige fået mig en nec e313 + et usb kabel men der er ikke noget software til den i danmark, en der ka give mig en side hvor jeg kan skaffe software så jeg kan smide mp3 musik ind på den, + andet fx billeder osv..

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 14:36
Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-04-04 15:56

det koster så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:05

Ikke alt her i livet er gratis - men prisen står der jo - sølle 30 kr.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-04-04 16:20

ja men det kan fås gratis har fået et link , men det neder er at jeg ikke kan acceptere pointne selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:31

Hvad mener du - skal du betale point for det?
Hvor har du da "købt" det link?

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 25-04-04 16:47

Hmm... Ville også godt lige høre hvor man kan få det der program gratis...
Hvordan er dine erfaringer med e313´eren ellers, dr0zie?
Var inde hos den lokale "3"-forhandler i fredags og det viste sig at e313´eren slet ikke har MP3-afspiller, som lovet på 3´s hjemmeside... De sagde at den (MP3-afspilleren) ville komme i form af et program, man til den tid skal betale for, og som slet ikke er udviklet endnu!?! Et sådant må vel være til at finde...(?)
...synes det er lidt noget fusk fra 3´s side, ikke at oplyse ordentligt om hvad telefonen kan/ikke kan.. Og en wma/wmw/mpeg/osv.-afspiller er jo heller intet værd uden mulighed for overførsel via datakabel (med mindre man vil betale formuer for at hente det via 3´s services [hvis det overhovedet er muligt])
Okay, det her indlæg blev alt for langt.. Regner med selv at investere i en e313´er...
Mvh Knallert1234

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 25-04-04 21:16

Har ved 5 min. søgning fundet en side, hvor der er masser af links til programmer, spil mm. til nec e313 og en masse andre 3 telefoner.

http://www.aussie3g.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=33

Og her, http://hchang.customer.netspace.net.au/mobile/list/gamelist.htm, er der nogle spil.

Har ikke selv brugt nogle af programmerne (primært fordi jeg ikke har telefonen endnu , men den skulle vist være god nok.
USB driverne, som du efterspørger ligger her: http://www.tuxnet.org/ [synes siden virker en smule skummel, men det gør jo ikke programmerne dårligere].
Mvh Knallert1234

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-04-04 22:41

Knallert Her kan du hente filerne gratis
http://users.tpg.com.au/adslr2ah/e313.htm

De lyver ikke på 3s hjemmeside den har mp3 afspiller og meget mere, det er bare det at i starten følgte der kabler med til e313 men gør der ikke nu af flerere grunde 1: telefonen er billige 2 de vil tjene penge på et kabel (200kr) 3 nec har ikke lavet softwaren færdig til e313 endnu kommer i slutningen af året i en pakke til 300 - 400 kr med kabel og det hele.

MEn køber du et kabel, og bruger programmerne er du godt på vej

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 27-04-04 20:59

...der kan man bare se... Så er det altså enten Merlin-manden eller dig, der er gal på den.
En bekendt der har e313´eren har også fortalt mig, at der står i manualen, at den har MP3-afspiller, så det må altså være Merlin-manden, der ikke har styr på sine produkter... Tsk...
Kender også godt den side du foreslår.. Du har vel sikkert også fundet linket inde på den der http://www.aussie3g.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=33 -side, det var ihvertfald der jeg fandt det..
Trist at sådan nogen som mig, der køber telefonen i morgen ikke får kablet med gratis :-/ , men telefonen er jo (som du selv skriver) pænt billig i forvejen...
...forstår ikke hvad du mener med at NEC ikke har lavet softwaren færdig - det har de (ihvertfald de her omtalte programmer)!! -For de lå til download på både deres og det engelske 3´s hjemmesider for et par måneder siden, indtil de fandt ud af, at de gerne ville have penge for dem.
De programmer vi begge har linket til er også taget fra de sider, dengang de stadig var tilgængelige.
Som sagt er der linket til en røvfuld programmer, spil mm. i det forum jeg har skrevet adressen på...
Ved du iøvrigt om der er nogle af de gængse elektronik-kæder der forhandler et microjack til minijack adapterstik (audiooutputtet i e313 er mig bekendt microjack)...?
...Du må more dig med din sjove telefon...
Mvh Knallert1234 (hamrende åndssvagt brugernavn, ja.. det gik vist lidt for stærkt med at få det oprettet i sin tid)

Kommentar
Fra : mehdi

Dato : 16-05-04 01:23

I kan hente gratis software til e313 på denne side:
http://www.socom.dk/3/index.htm

Kommentar
Fra : mehdi

Dato : 16-05-04 01:37

eller her:http://www.blackchart.dk/?page=front.php
Hvor kan man købe en usb kabel til e313?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 16-05-04 11:58

i 3 butikkerne kan du købe kablet for 100-150 kr.