/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dyr i afløb
Fra : jysch
Vist : 2212 gange
100 point
Dato : 25-04-04 13:53

Jeg har et badekar, som ikke bliver brugt så tit, men der kommer dyr op af afløbsrøret - de ligner bænkebidere.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at udrydde dem - så gode råd efterlyses.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-04 14:10

Det kunne være 'sølvfisk' de kan ikke lide lys og gemmer sig så(i afløbet) de lever af rester der nok siddder i afløbet, og er egentlig til gavn, da de gør rent der hvor at man ikke selv kan komme til.
der er mange ting som du kan gøre, tøm vaskevandet i karret en gang i mellem, sæt proppen i karet når at det ikke bruges. ellers myggespray myregift hårlak klorin det varme vand når du har afkalket kaffemaskinen.
en gang i mellem er der måske også noget tøj der skal ligges i blød, det kunne jo gøres i badekaret.
osv. osv.
Mvh. Natmaden

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-04 14:22
Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 12-06-04 10:47

Tak for svaret natmaden.