/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Klematis
Fra : itgrafen
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 23-05-02 19:42

Hej er der nogen af jer der kan anbefale en god bog, et godt website eller lignende.
Jeg vil gerne lære noget mere om mine Klematis, men kunne ikke finde noget hos
boghandleren i dag.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 23-05-02 19:07

Hej.

Det Danske Haveselskab på tlf. 45936000 sælger bogen "Klematis" som er
anbefalelsesværdig. Sælges også til ikke medlemmer til en lidt forhøjet
pris. Den har iøvrigt ISBN 87-7464-043-7.

Venlig hilsen.
Frank.

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gN9H8.2407$N46.200768@news010.worldonline.dk...
> Hej er der nogen af jer der kan anbefale en god bog, et godt website
> eller lignende.
> Jeg vil gerne lære noget mere om mine Klematis, men kunne ikke finde
> noget hos
> boghandleren i dag.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 20:01

itgrafen skriver:

> Hej er der nogen af jer der kan anbefale en god bog, et godt website
> eller lignende. Jeg vil gerne lære noget mere om mine Klematis, men
> kunne ikke finde noget hos boghandleren i dag.

http://home19.inet.tele.dk/clematis/

Hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Jokumine

Dato : 23-05-02 23:32

Nu er du nok ikke så gammel, men din klitoris svarer til mandens pikhovede og kan i sjældne tilfælde blive så stor, at den minder om en penis. Før revolutionen i Frankrig var der faktisk en adelig kvinde (Som var "lettere" psykopatisk), der yndede at have analt klitorissamleje med mindreårige piger. Men som du kan læse andetsteds her vedr. klitoris, rummer chiliolie mange glæder. Gnub på min pige, gnub på.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 23-05-02 23:52

Haha........Klematis og klitoris har vist ikke så meget med hinanden at gøre.....

Og "ITgrafen" bør vist ikke vande med chiliolie

Godkendelse af svar
Fra : itgrafen

Dato : 24-05-02 00:13

Tak for svaret edob.

rigtigt mange tak for det
venlig hilsen
dorthe

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-05-02 00:17

Hej

Du går bestemt ikke galt i byen hvis du køber Flemming Hansens bog der hedder "clematis". Du kan nok få boghendleren til at skaffe den hjem til dig.

Iøvrigt kan du også købe en god bog om Klematis online her : http://www.ibooks.dk/default.asp?mode=show_item&vare_id=53026

Et søg på GOOGLE, efter Klematis gav fælgende resultat :
http://www.google.com/search?hl=da&q=+clematis+&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da
Der er læsestof til lang tid

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 24-05-02 08:04

Tak for det PARKENESS

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 24-05-02 08:04

Tak for det PARKENESS

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 24-05-02 08:07

Hovsa, der sker ting og sager når pc'en opdaterer skærmen mens man skriver en kommentar
Men endnu et tak for svar, Er der mon en som har et gammelt eksemplar af bogen Klematis,
som er færdig med at læse den. Den er desværre udsolgt fra forlaget.
send mig en mail hvis du har en til salg

venlig hilsen
dorhte
dorthe@dorthes.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-05-02 10:50

"edob" skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Det Danske Haveselskab på tlf. 45936000 sælger bogen "Klematis" som er
> anbefalelsesværdig. Sælges også til ikke medlemmer til en lidt forhøjet
> pris. Den har iøvrigt ISBN 87-7464-043-7.

Det var sandelig da godt at høre. For en 7 - 8 år siden ledte jeg efter en
bog om clematis. Jeg så een annonceret i et ældre blad fra 'Østifternes
haveselskab',
men da jeg ringede derind for at bestille den fik jeg at vide, at den var
helt udsolgt fra deres forlag, og ikke var påtænkt genoptrykt.

Siden har det ikke været mig muligt noget noget sted at opdrive en bog om
clematis. Så det var da dejligt at høre, at der alligevel findes een.

Med venlig hilsen elena@io.dk