/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fødselsdagspoint til uro
Fra : the1best
Vist : 578 gange
338 point
Dato : 25-04-04 11:12

TILLYKKE til Frk.uro med dagen i dag.

Der er gave at hente til dig, når du dukker op.

Må du blive beriget med masser af gaver. Og solen skinner.

The1best

Accepteret svar
Fra : uro

Modtaget 348 point
Dato : 25-04-04 11:49

>the1best
tusinde tak, jeg håber at vi får en hygsom dag med lidt mere sol end ligenu!! Jeg er jo også født tidligt om morgenen. frk. uro

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 14:35

her fra landet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-04-04 14:55

her fra Djursland
Uro... skidt med solen udenfor, bare der er "blus" på den indre sol

Kommentar
Fra : uro

Dato : 26-04-04 10:03

Jeg havde en god fødselsdag og fik mange gode gave;
bor til min boremaskine, sprut, viskestykker, en støvsuger og blomster. Frk. uro

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 26-04-04 21:43

Tak for svaret uro.

Så må jeg samle point til næste gang.

Endnu engang med i går.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 18:35

>tak endnu engang,
næste år fylder jeg jo 39 år så det bliver dyrt, der skal spares

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-04-04 19:15

>Frk.uro Du skulle hellere spare op til de 40. Så skal der festes.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 21:46

>the1best
Nu var det jo kun dig og mig der skulle rejse sammen på min 40 års fødselsdag, så..... det går jo nok. Vi kan jo tage en tur med spritbåden fra Sønderborg............. frk. uro