/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
EzuLa
Fra : Matthew
Vist : 376 gange
150 point
Dato : 25-04-04 10:17

Hey!

Jeg har leget lidt på nettet... Hvilket jeg nok ikke skulle have gjort! Jeg har i forbindelse med et download-program, fået et virus-program, kaldet EzuLa ind på computeren. Mit spørgsmål er så : Hvordan får man det ud igen? Jeg har prøvet med forskellige antivirus-programmer, men det kommer ind igen hele tiden! Please help me!

Kommentar
Fra : Matthew

Dato : 25-04-04 10:18

Ups! Det skulle ikke have været i den kategori!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-04 10:29

Du skal gå ind på www.spywarefri.dk/forum så skal de nok hjælpe dig af med den virus.
Opret dig som bruger det er ganske gratis og de er dygtige til at fjerne al den skidt vi får på vores computere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Bjerner

Dato : 25-04-04 10:57

Er du sikker på at det er en virus ??
Prøv med programmet http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-04-04 13:42

Ezula er som beskrevet hos Symantec et Adware, og skal som sådan fjernes med et Adaware program.
Hvilket man bruger er underordnet, da det ikke er et "nyt" adware, og de fleste burde herfor finde det.

BEHAVIOR: Adware.Ezula, which runs under the name, TopText, alters Web pages viewed in Internet Explorer. It can add extra links to certain keywords that ...

Ellebye

Kommentar
Fra : Torsten_Aa_N

Dato : 01-12-04 15:55

Ad-Aware SE
Spybot - seacrh and destroy
Pandaantivirus

3 programmer som burde være standard til enhver pc med internetadgang. Selvfølgelig kan andre antivirusprogrammer også bruges :)