/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
bedste side til phpBB
Fra : gangster50
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 24-04-04 17:04

hvilken gratis host er bedst til phpBB ?? fordi jeg har lavet en på frac.dk, men derpå er der ALTID en login bug, og det hader jeg, så jeg vil lave det på en ny og gratis host..

den skal kunne understøtte php og MySQL

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-04 19:22

På denne side kan du søge ud fra præcis de krav du stiller til din udbyder : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 19:58

jeg ved ikke om den er bedst, men jeg har haft mit forum liggende hos 1go, det fungerede fint. ( www.1go.dk )
tjek i øvrigt denne side når nu du kører med phpBB : www.phpbb2.dk der er altid hjælp at hente hvis du skulle få brug for det..
musenfryd

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 24-04-04 20:05

jeg føler bare at 1go.dk er for lille, jeg har jo kun 5mb mysql plads... og jeg skal bruge meget mere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 21:25

Så søg dog på den side jeg har givet et link til gangster50. Siden behøver vel ikke lige blive hosted i danmark ?

Er det ikke nok den understøtter php og mySQL ? ..så sæt kun flueben ved dette når du søger. Der er flere alternativer.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 08:45

Tak for svaret molokyle.