/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Program til at hente musik
Fra : Befan
Vist : 803 gange
50 point
Dato : 24-04-04 16:42

Hey..
Jeg tænkte på er der nogen der kender et downloads program der er specielt godt til at hente musik,
ellerbare er bedre end andre???

MVH Befan

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-04-04 16:44

Hvilken musik er det du gerne vil downloade, og hvorfor skal du bruge et program til det?

Den musik der findes på nettet, som kan downloades lovligt hentes direkte fra forskellige hjemmesider, og du behøver altså ikke noget specielt program til det

Accepteret svar
Fra : gangster50

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-04 17:16
Kommentar
Fra : Befan

Dato : 24-04-04 17:35

Better_Performance:
hva mener du...
Så koster det jo noget at hente...
Det er f.eks. sådan noget der bliver spillet på P3

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-04-04 18:15

Det må du sgu da heller ikke downloade, det er det der kaldes ulovlig kopiering

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 24-04-04 18:27

Brug Warez P2P, excellentosse program, eller dc++

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 24-04-04 19:03

gangster50
Er det ikke forbundet med en vis risiko for virus og alverdens snavs, når man eksp. downloader fra de sider som du forslår.
Spørger fordi jeg har oplevet det fra bla. Kazza, de andre kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 24-04-04 19:50

Jestereh:
hvordan virker Warez P2P
kan ikke lige få den til at finde noget når jeg søger...??

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 24-04-04 19:56

der er ikke virus i programmerne, men i nogle, som kazaa er der spyware, alle programmer kører over det samme P2P netværk, så du kan finde de samme filer på kazaa lite som du kan finde på emule

Kommentar
Fra : punishment

Dato : 24-04-04 21:20

Det er da lige meget hvis man downloader ulovligt, når bar det er gratis...
Prøv www.Bearshare.com det er os et godt program...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-04-04 22:15

Hvorfor dog ikke benytte sig af de muligheder der er i dag, fuldt lovligt, dog mod en mindre betaling, at hente musik disse steder?, De koster alligevel kun en brøkdel af hvis man skulle købe dem i forretningerne, og så får man præcis de numre man bedst kan lide.

Og at der ikke huserer virus på de bemeldte sider er bestemt ikke korrekt, det vrimler med dem, og ikke kun det, så med risikoen for at politiet en dag står ude foran din dør?. Når du downloader forærer du simpelthen myndighederne din ip-adresse, så at finde dig, er som blot at slå op i en telefonbog.

Du burde tænke dig mere end een gang mere før du begynder på de ulovligheder.

Kommentar
Fra : amh

Dato : 24-05-04 09:44

DC++ Er bare det bedste!! Det er godt nok lidt avanceret i starten.. Men med tiden lærer man det!

Men der er også en side som hedder http://www.suprnova.org der er også alverdens stuff!

/Amh

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 04-06-04 17:57

Tak for svaret gangster50.