/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Indgående mail
Fra : bauchmann
Vist : 641 gange
175 point
Dato : 24-04-04 13:08

Jeg har i længere tid ikke kunnet modtage mail af en hvis størrelse. På en eller anden måde kom jeg ind, hvor jeg kunne vælge hvor mange mb mailen måtte være. Nu kan jeg ikke huske hvordan jeg fandt det. Kan i hjælpe. Jeg har XP
Torben

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-04-04 13:16

Og hvilket mailprogram bruger du?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 24-04-04 13:23

Hej
Jeg bruger out look, 6

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 24-04-04 13:56

hej det gør jeg også så jeg følger med i hvad der sker omkring computere og printere

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 24-04-04 15:29

I Outlook kan du gå ind under funktioner --- Indstillinger --- Send og modtag ---- rediger ( den enkelte forbindelse ) i dette vindue er der nederst muligheder for at sætte begrænsninger eller hæve dem så i dit tilfælde skal der stå et kryds i "Hent hele emnet inklusive vedhæftede filer

Hvis dette ikke hjælper skal du ud hos din udbyder som kan have en grænse du overstiger

Hvis det stadig ikke hjælper skal du ind og se hvor lang tid du har sat Outlook op inden "Time-out" vcia ins´dstillinger --- Email konti -- få vist elller redig....... rediger (for den enkelte konto) --- Flere indstillinger --- under "avanceret" og sæt timerern op

OK det var mit bud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:30

Er det outlook eller outlook express

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:32

Ja det var egentlig også mit bud, men det gælder ikke hvis det er express

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 24-04-04 15:35

Hej
Det er expres.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:40

Det findes ikke i Express - kun i Outlook

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:43

Du kan have lavet noget i postregler - der kan du bestemme at post ikke må overstige en vis størrelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:44

Funktioner/meddelelsesregler/post

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 24-04-04 15:46

Jeg har været inde i outlook expres, hvor jeg fandt det. Problemet er bare, hvor fandt jeg det. Ud over str. på mail var der meget andet. Det ærgrer mig jeg ikke skrev det op.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:59

Har været samtlige menupunkter igennem og det eneste sted du kan bestemme mailstørrelse er ved at lave en regel.
Selv hjælpen omfatter ikke noget punkt.

Men jeg følger da spændt med i udviklingen.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 24-04-04 16:09

følger stadigvæk med interesse i disse spørgsmål man skal jo lære noget nyt hele tiden

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 26-04-04 20:34

Kan det passe, at der ikke er nogen, der kan hjælpe mig. Jeg ved det findes, da jeg selv har fundet det, men ikke kan huske hvordan.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 20:41

Jeg håber da du finder det og lader os vide hvor.
Som sagt har jeg været samtlige menupunkter igennem og det findes ikke i min.
Kun i Outlook

Annuller spørgsmålet
Fra : bauchmann

Dato : 25-08-06 16:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål