/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
P-piller!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 456 gange
25 point
Dato : 24-04-04 10:36

Hej!
Er der nogen som ved om man kan blive gravid i de syv dage hvor man ikke tager p-piller?

Mvh Nullerbullerpige

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 35 point
Dato : 24-04-04 10:41

Nej det kan du ikke. (Ikke under normale omstændigheder).

Læs her.
http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/artikel?&id=8109&cx=702

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 24-04-04 10:46

Nej, det kan du ikke, men hvis du bare glemmer at tage en enkelt pille kan du, så HUSK at tage den.
For mig blev det så fast et ritual at tage den hver aften, lige inden jeg sov, at da jeg holdt op med at tage P-piller, følte jeg hver eneste aften i måneder, at "der var noget, jeg havde glemt at gøre".

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 11:15

nullerbullerpige

du skal bare holde dig på MÅTTEN så sker det ik, og det kræver jo at der er en der vil hoppe på bullerpigen, hvis det er et spørgsmål for dit eget.

per

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 11:18

Det er der jo nok eftersom jeg tager p-piller og stiller netop lige det spørgsmål!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 11:19

nullerbullerpige

jeg læste lige dit indlæg vedrørende neglesvamp, det skulle jo løse problemet hvorfor ofre penge på p-piller, bare sig at du har neglesvamp, og vupti du kan ikke blive gravid.

per

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 24-04-04 11:19

Det kommer jo an på en prøve

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 11:23

Det er da godt at du hygger dig >>bibsamie<<
(Grow up, kid)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 11:31

nullerbullerpige

jeg vil fan ikk håbe at jeg vokser større med mine 136 kilo. min kone siger der er en felk på vægten + -

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 11:31

ups felk = fejl

per

Kommentar
Fra : Carletti

Dato : 24-04-04 11:33

Bløder du ikke i pille pausen? - men du har måske sex alligevel!!

Kommentar
Fra : Carletti

Dato : 24-04-04 11:34

Hvis du har ubehandlet neglesvamp, så pas på med at røre dig selv forneden - det smitter som sagt!!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 11:38

Carletti

hvor er du altså ulækker eller hva din spøjs. det er jo forneden hun har svamp altså neglesvamp. forneden på foden/fusserne ikke mellem fusserne endnu

per

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 11:39

>>Carletti<<
Nu er det jo ikke sådan at jeg går og piller mig i tåen og forneden dagen lang......

Kommentar
Fra : Carletti

Dato : 24-04-04 11:43

Nej det gør du måske ikke Nuller, men se det dog som et råd i stedet for at blive gnaven ikk´ - du rører vel dine tæer engang imellem, og i dit spørgsmål om neglesvamp skriver du jo ikke, at det er dine tånegle det er galt med, så det var skam ikke for at genere dig eller påstå at du piller dig forneden at jeg skrev som jeg gjorde*Smiler smadder sødt*

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 11:46

Det er meget usædvanligt at få neglesvamp på hændernes negle....

Kommentar
Fra : Carletti

Dato : 24-04-04 11:51

Okay Nuller og????????????
Du stiller et spørgsmål og jeg forsøger at svare dig....Hvad er dit problem? du kan godt få neglesvamp på hænderne, og jeg synes ærlig talt at du skal tænke dig om!!

http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=152321&CID=51&p=2

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 12:07

jeg har stillet et spørgsmål om p-piller her...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-04-04 12:11

nullerbullerpige

du fik et fyldesgørende svar klokken 1041 5 min efter du spurgte, så det står dig frit at lukke spørgsmålet, da det viser sig at seriøsiteten mangler efter dette svar, også fra mig, undskylder. men fan vi har kun det skæg vi selv sidder på IK

mvh

per

Kommentar
Fra : Carletti

Dato : 24-04-04 12:13

Du er godt nok en strid madamme Nullerbullerfras....Du skriver jo selv her, at det er usædvanligt at få neglesvamp på hænderne. Mener du så, at jeg skulle give dig linket i dit andet spørgsmål? *smiler stadig smadder sødt*

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 12:13

Du har fuldstændig ret PER

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 12:15

Takker mange gange jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-04-04 12:16

Selv tak.

Det kommer der meget "snak" ud af

mvh
jakjoe