/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3 mobil?
Fra : UnLocker.NooB
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 23-04-04 19:22

De nye 3 mobiler, de er til at betale, og arbm. virker også billigt nok?

- Er der nogen grunde til ikke at købe dem?

- Og er det muligt at unlocke dem hvis det er???

- på forhånd tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 19:32

Hvorfor vil du unlocke den?

Hvilket selskab vil du så bruge?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 19:34

refi-> godt spørgsmål.

Unlock, og man kan gå på vandet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 23-04-04 19:48

telia som jeg har nu, kan ikke se nogen grund til at skulle ha et 3 arbm. når jeg bor på falster, og man kun kan bruge de mobilesamtaler i kbh og 3 andre storbyer!!

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 23-04-04 19:48

telia som jeg har nu, kan ikke se nogen grund til at skulle ha et 3 arbm. når jeg bor på falster, og man kun kan bruge de mobilesamtaler i kbh og 3 andre storbyer!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 20:26

Jamen så er det jo bare en alm. mobil du kan ringe til og fra.
Der er jo ingen andre selskaber der bruger teknologien.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-04-04 20:33

De tjenester som 3 mobilen giver mulighed for kan du ikke benytte med andre operatører, som refi rigtig nok skriver, det vil sige, at alt det der gør 3 mobilen lækker er ligegyldigt

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 23-04-04 20:41

ja ok... - i har en pointe...! - men er det ikke rigtigt at man ikke kan se hindannen her nede på falster, eller er det mig der er galt på den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 20:45

Her kan du teste deres dækning
Det tager lidt tid at loade siden.
http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=113

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 20:49

Her er 3´s egen forklaring på deres dækningsområde i øjeblikket.

Citat
3´s dækning består af to forskellige serviceområder. Det ene er 3´s eget hurtigt voksende netværk for videokommunikation. Det andet er et tillægsnet til samtale- og teksttjenester. Når du befinder dig inden for 3´s egne net, kan du foretage 3MoVi-opkald, sende MoVi-klip med MMS og anvende samtlige af 3´s tjenester. 3 har dækning i 45% af Danmark - og er primært koncentreret omkring Storkøbenhavn, Odense, Århus og Aalborg. I løbet af af 2008 skal vi dække 80%. Når du befinder dig udenfor 3's dækning, findes et tillægsnet, der gør det muligt for dig at ringe og sende SMS som sædvanligt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : UnLocker.NooB

Dato : 23-04-04 20:56

ok, man kan ik bruge videosamtaler her... - er det så fuldstændigt sygt at købve en 3 telefon for mit vedkomende?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 21:51

Der er det vel, medmindre prisen er så lav, at du kan være lige glad med om du kan bruge alle faciliteterne i mobilen. Det er nok ikke lige de første dage du kan se noget på Lolland-Falster.

, det var også derfor der kom de lidt spydige bemærkninger i starten.

God aften.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:28

Bemærkninger var nu ikke spydige ment

Det var kun for at fastslå at det var formålsløst - en 3510i-er til 1 kr. gør det samme.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 22:30

Jeg var i det hjørne.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:31

Selvom du havde boet i København havde det jo stadig ingen gavn gjort at skifte selskab.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:33

Okay - "jakjoe" - det hele går nok alligevel

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 22:33

nej, derfor.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 22:34

Nu skal jeg så sige, JA

(nu kommer kommentarerne i utakt )

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 12:44

nå nu er der skrevet alt muligt fyld bæ på denne side... ja det er muligt at unlocke en eks. vis nec 616 så du kan overføre dine gamle tlf. numre til telefonen derefter skal man desværre tilbagelocke..(hvis man kan sige det) telefonen for at bruge de nye kort.. mere om det på mobildebat.dk søg nec 616
jeg har selv denne tlf. eneste minus.. batteritiden .. det suger for vildt..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 12:45

mhs til dækning ... så går du ind på tdc s net uden for 3 dæknings zone