/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Motormaling?
Fra : food_life
Vist : 779 gange
50 point
Dato : 23-05-02 08:46

Hvor kan man købe motormaling der passer til YANMAR, og hvorledes gør man? Er det en spraymaling eller ?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 12:46

Hej

Du skal finde en Bådforhandler i dit område, ---feks. jeg kommer fra Randers, vi handler hos "Floor Marina-Center" som også er forhandlere af YANMAR motorer. Der skal du spørge efter maling:" HEMPLER 31810",--det er den mørkeblå YANMAR motorfarve, påføres med pensel.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 12:50

PS: Floor Marina, samt andre YANMAR forhandlere kører forøvrigt en konkurrence omkring denne motortype. Den går ud på, at finde en af de ældste fungerende YANMAR motorer i Danmark.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 23-05-02 13:25

Min motor er søvfarvet - findes den også?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-05-02 13:30

Mener du sølvfarvet ?? Hvornår er din motor fra ??

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 23-05-02 15:23

ca. 1993 grå/sølv 28 hk

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-02 15:59

Ok,---så skal du have den maling der hedder " Yanmar grå",---princippet er det samme.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 23-05-02 16:09

Tak for svaret PARKENSS.

Kommentar
Fra : mahela

Dato : 23-05-02 16:59

Motor maling du kan hos Yamaha eller en tømmerhandel købe den fave du mangler , slib først giv den noget grunder
sprøjet maling på 1 eller 2 gange efter den er tør giver du den lak en benzinfast lak

Kommentar
Fra : davidpet

Dato : 12-01-03 19:14

Jeg skal have malet en mc motor blank sort. Hvilket produkt skal jeg købe for det Biltema motormaling jeg har købt er så dårlig en kvalitet at det ikke tåler påvirkning uden at det ses som mærker i malingen og så tåler den heller ikke bensin.

Hvilken lak tåler egentlig varmen fra en motor ????