/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Body slider
Fra : she79
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 23-04-04 13:02

Hejsa.

Er der nogle som har erfaringer med disse populære body slidere?
Virker de? Bare en lille smule? eller slet ikke?

http://www.sz-wholesale.com/content/prdDetail.asp?contentID=2285

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-04 16:32

Jeg har en gammel type med kun et hjul - som jeg ikke har brugt ret meget.
Jeg syntes heller ikke den var særlig god.
Hvis jeg brugte den når jeg ligger på knæ, og så rulle frem - kunne den bruges.
Men med kun hvor mine tær rørte gulvet, kunne det godt give nogle "knæk" i skulderen.
Min mening................pjattet apparat.
Emesen.

Kommentar
Fra : amanner

Dato : 23-04-04 17:43

Disse populære body slidere og produkter generelt fra tv hjælper efter min erfaring altid en smule, dog ikke så meget som reklamerne lover. Jeg tvivler dog på at hvis du gerne vil have en trænet mave, at du kan nøjet med denne body slider. Tror helt klart at du bliver nødt til at suplere din træning med anden form for mave træning, hvis du vil se resultater. Prøv AB swing, har hørt at den skulle være ok!!! Eller gå i dit lokale fitness center!!!