/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billige Mobil Telefoner????
Fra : 10.Totti
Vist : 504 gange
40 point
Dato : 23-04-04 08:32

jeg mangler et sted over nettet hvor man kan købe billige telefoner uden abo.........det ska bar være en nokia med ordbog og så billig som muligt

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-04 08:49
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 23-04-04 09:55

hejsa
prøv www.qxl.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 23-04-04 09:55

Hejsa

Då ind på qxl.dk og byd på aktioner. Der sælges rigtig mange mobiloser derinde til billige penge.
mvh
Heninng

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 23-04-04 11:39

Du kan også komme langt med frækhed, hvis du har lidt forhandlingstalent. De forskellige telefonpriser er alså kun vejledende, så gå ind i butikken, tal dem varme, og få en ordentlig pris.

Jeg har selv lige købt ny Samsung E700. På mobilpriser.dk står den fra 2799 - 3395 kr, hvis den skal være uden abonnement. Jeg købte den i en Sonofonbutik til 1500 kr uden abonnement.

Der er nogle ret gode avencer, så naturligvis kan man forholdsvist let presse en pris igennem.

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 24-04-04 12:50

Tak for svaret zibas.