/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har Briani overgået sig selv igen ?
Fra : zonker
Vist : 478 gange
1 point
Dato : 22-05-02 23:13

Magen til nedladende kommentarer skal man lede længe efter.

Jeg forstår godt at parkenns i en periode var alvorligt oppe og skændes med dig, det er jo ikke uden grund du rager uklar med alle og enhver.

Det er mig derfor en gåde, at du har fået næsten 22.000 point, men hvis man ser over hvor lang en periode de er indhentet forstår jeg det godt. Ca 6 måneder. Hvor vi andre kun bruger 2 måneder på 10.000 point.....

Hvornår bliver du voksen og glemmer at der er andre end dig selv her i verden, og at det derfor er på tide at du kommer ud af og opfører dig som en forhåbentlig voksen person, eller er det fremmedord for dig.....

Brug dog forumet i en positiv ånd og se og vær glad for de ting vi bringer andre uden konstant at rakke ned på andre. Kender du det at være positiv i sin ånd og sjæl ? Hvis ja, så vis dog den side lidt mere det ville klæde dig bedre en alle de kommentarer du spyr omkring dig.

DU brokkede dig for ca. 14 dage siden over min opførsel, men faktum er jo at det er dig som opfører dig på netop den måde som du brokker dig over andre på. Kig nedenfor din egen måtte inden du træder ud i verden og kommer galt afsted.

Parkenns tak for nogle gode kommentarer, der er altid en gnist af humor over dem

TIl jer andre tak for et godt forum, som Briani desværre ødelægger........men det oplver i sikkert meget snart på jeres krop, for i "normalt" humør kan han da ikke være med de udbrud ???

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-05-02 23:42

Yeah, spg.3863 ?
Den fnes vi lidt i skægget af herovre vestpå!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-05-02 00:16

Til Zonker
Du skriver jeg rager uklar med alle og enhver herinde,til det kan jeg kun sige PASSER ikke
indrømmer at parkenss og jeg ikke var de bedste venner en gang,men det er vi da heldigvis kommet over.
Dete er også rigtig at jeg for cirka 14 dage siden brokkede mig over din opførsel herinde,og der var mange som var enige med mig-men din opførsel er faktisk ikke blevet bedre
det jeg er sur over fra din side er at alt hvad du skriver sætter du som formodet svar,nogle af dine svar er gode nok,men mange af dem er ubrugelige,prøv at kikke på denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/3878
du skal huske på at der er mange nye brugere herinde,som tror at man skal accepter et formodet svar og ikke er klar over at en kommentar også kan accepteres
så derfor kan jeg godt forstå at du på 2 måneder har 10.000 point.
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-05-02 00:24

Tillæg
du skriver jeg har indhentet mine 22000 point over en periode på 6 måneder
hvis du ellers kan læse så kan du se at min profil blev oprettet 23-06-2001
så jeg har næsten brugt et år på dem
Brian

Accepteret svar
Fra : croaks

Modtaget 1 point
Dato : 23-05-02 15:46

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 23-05-02 16:29

Tak for svaret croaks. DU har ret.... håber de andre efterhånden også kan se ironien i det, men det kniber det gevaldigt med...

Og ja brian 12 måneder med det vi andre laver på 2 måneder det er da en LAV standard.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-05-02 17:02

Til Zonker
Hvis du mener at det er en høj standard, at bruge 2 måneder og hermed optjent cirka 10.000 point
ved at komme med useriøse svar,så syntes jeg da du skulle skamme dig,og ikke noget du burde gå rundt og prale med
Den dag Kandu fjerner den muglighed,der hedder formodet svar(Du ved den du næsten tjener alle dine point på)så tror jeg ikke at du får ret mange point mere herinde,men du har jo altid mugligheden for at skrive flere tips(selv om dem du skriver heller ikke er noget at råbe hurra for)
meningen med dette forum er vel at spørgsmålsstilleren kan forvente at få en seriøst svar
Brian

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 23-05-02 19:14

Hej Zonker

Min kommentar var til dig

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-05-02 23:34

JA seriøsiteten kommer når du stopper dit evindelige brokkeri... hovmod står for FALD