/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
mangler en java afspiller
Fra : zippen
Vist : 811 gange
50 point
Dato : 23-04-04 00:43

Jeg har Java web start fra Sun microsystems installeret på min xp professional. Den virker bare ikke altid ret godt. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en anden afspiller eller ved hvorfor den f.eks. ikke fungerer særlig godt på www.komogvind.dk ?

zippen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 00:59

Prøv under windows update, ikke under de kritiske opdateringer men under de anbefalede, der finder du en en opdateret version.

Kommentar
Fra : zippen

Dato : 23-04-04 01:56

hej ellebye. Nu har jeg prøvet at kigge lidt på opdateringen og opdaterede directX + lidt andet. (Nu er der kun 6 opdateringer tilbage, og det er ikke nogle jeg har brug for. Network, fax osv.).
Det har ikke løst problemet. Spillene på komogvind kører for langsomt og i hak. Lyden er også forsinket.

Accepteret svar
Fra : hedefelt

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-04 08:12

Havde samme problem en gang, og kørte denne opdatering (tyvstjålet fra spil.tv2.dk)

http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavWU_8073687b82d41db93f4c2a04af2b34d.exe

og det løste problemet, også på komogvind

Michael

Godkendelse af svar
Fra : zippen

Dato : 03-05-04 14:50

Tak for svaret hedefelt.