/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon powershot A60 overførsel!
Fra : kpm10
Vist : 358 gange
200 point
Dato : 22-04-04 23:13

Hej

Jeg har et Canon powershot A60 som jeg gerne vil overføre nogle billeder til.

Altså ikke fra kameraet, men til det! nogle billeder der er taget af det kameraet.

Men jeg kan ikke lige finde ud af at gøre det!

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 23:30

Tja - hvis du har et program der kan skrive på kortet er det vel muligt - men hvad er dog formålet. Du kan da bare købe et pendrive og lægge dem der hvis det er for at tage dem med.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 22-04-04 23:32

Det er fordi var skal over til svigermeknismen imorgen og de har ikke noger computer hvor vi kan vise nogle billeder som jeg har liggende på pc'en....

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 22-04-04 23:32

Det er fordi vi skal over til svigermeknismen imorgen og de har ikke noger computer hvor vi kan vise nogle billeder som jeg har liggende på pc'en....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 23:35

Hvis du har USB kabel til dit kamera så du kan se de filer der ligger på kameraet må du vel også kunne lægge flere ind - men jeg har som sagt aldrig hørt om nogen der er gået den vej. Normalt fjerner man jo billederne.
Men prøv at sætte det til og se om det kommer frem i stifinder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 23:37

Hovsa - tilsyneladende ikke noget problem
http://www.itgiganten.dk/shop/default.asp?ProductID=165

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-04-04 06:19

Du finder de billeder som du vil vise på din PC. Så overfører du blot disse til dit (memory)kort (evt. via stifinder). Sætter dit kort i kamaraet og vupti du kan se dine billeder på kamaraets lille skærm. Jeg tror næsten at du til dette kamara kan vise billederne direkte på tv via et stereophonestik med microjack i den ene ende?! Det kan i hvert fald lade sig gøre hvis du har en dockingstation til dit kamara, som så kobles på dit TV via omtalte kabel.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 23-04-04 06:34

Via en kortlæser kan det også gøres. De koster under 100 kr. Da virker memory-kortet som et ekstra drev, hvor du bare flytter dine billeder eller videos hen og sætter kortet tilbage i kameraet igen.