/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
EFTERLYSNING : Nye ukvemsord !!!
Fra : molokyle
Vist : 929 gange
70 point
Dato : 22-04-04 18:27

Tjae.. Jeg tror som sædvanlig jeg har hørt det meste, men savner dog ny inspiration.

Så hvis I har nogle vendinger, ukvemsord, skældsord eller andre vederstyggeligheder der kan berige vort sprog, så er der her mulighed for at score nogle lette point.

KOM SÅ MED DET... !

Jeg kommenterer uhæmmet undevejs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 18:28

Tja præpubertetsopmærksomhedssyndrom?

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 18:30

Et enkelt lille spørgsmål til Molokyle

Sig mig engang, har du for meget tid du ikke ved hvad du skal bruge til

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 18:30

Dem som ingen pærer har .....de ævler

Mvh Sune

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-04-04 18:32

skedekatar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 18:32

De to ord der skaber mest opmærksomhed i øjeblikket

FRIDAFLIP

RAM2

Hvorfor egentlig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 18:33

...................jeg kan ikke finde på noget.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 18:34

Der ligger snegle og grovboller i bagerens vindue

Mvh Sune

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-04-04 18:34

>molokyle

" Din forbandede smatorne", sagt i hidsighed af en kollega en dag til en kvindelig kollega

Han mente smatso, men det hele endte så i en griner istedet for.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:35

tedd din båtnakke. Det er sgu da et hjemmestikket møg ord du selv har opfundet, men hvis det er det bedste du kan komme op med går point i hvert fald ikke til dig dit bolsjehoved.

Soenne -> Mesterflanør. Pas dig selv eller læs på lektien : http://kandu.dk/dk/spg/24054

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 18:35

Jow - molokylevrøvl - jeg ved ikke hvad det betyder, men det siges tit.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-04-04 18:36

Og så er der:
Nogle får en god ide, andre får en dårlig.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:37

NiielsPT -> Det er sgu da en sygdom : Ligesom dig !

emesen -> Nej ...du er for dum.

Bantam er på banen og han har sikker taget den selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 18:37

Ak ja guldstøv blæser åbenbart væk fra støvede Molokvabber fra amager!!

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 18:37

Jeg synes bestemt der stod NYE ord, >Sunowich, den er vist meget gammel.

>Molokyle. Siden du nu har så meget tid, så skulle du måske selv finde på nogle

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 18:38

Set på et lokum !!!
Her på dette lokum
døde stakkels Jokum
med en sagte stønnen
gled han ned i tønden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:38

dabj -> Hvem har bedt om din kommentar ? Gamle fjols.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:41

tedd-> Hørte du ikke den lyd ? Dét var såmen dine point der fløj ud ad vinduet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:42

At lave en Whitney/Robert Hansen = tage coke
At lave en grønlænder = at drikke sig plakatstiv
At være monsterknokle = være brandstiv
Den langhårede = en joint
Klædt på til fisse = være smart i tøjet - tage lækkert tøj på

Persontyper:

En cafépik = mand med en lille hestehale
Et Carpe Diem-svin = en backpacker
En fjæsing/ mågeabe = en grim pige
Et klorinbål = en blondine
En pelsjæger = en mand, der scorer meget
En poletneger = en, der er solariebrun
En pulverdreng = en fyr på speed/coke
En skovsnegl = en seksuel opstemt kvinde
Et skur = en tyk pige

Måske kan jeg flere*SMS*

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 18:42

Jeg synes bestemt at emesen skal have point, "molokylevrøvl" er da meget god.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:42

Sunowich -> Ka' du ik' komme med et relavant link ? ..Tjallebøsse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 18:43

Man kan ikke være for dum til denne tråd - bare man er dum.
Og det skulle komme fra sådan en halvamagerkaner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:44

MissSmilla -> Seriøs kommentator ? ...Næppe. Snarere et forsøg på at holde os hen i spænding med vrøvl. Kom med noget vi ikke har hørt før.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:46

emesen -> Tro på det. Du narre ikke mig. Jeg er fra Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 18:46

Efter min mening er du en salmonellabefængtsyfilistiskgonorréabort hvis du bliver ved med at udelukke mig fra point Molo!!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-04-04 18:46

->MOLO
Den misforstod du vist--
Sæt lige anførselstegn omkring dårlig.
Og tænk dig så lige om
Det var sgu ikke din streng jeg mente.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:47

Soenne -> Er du ikke på vej i seng ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 18:48

>>Klædt på til fisse = være smart i tøjet - tage lækkert tøj på<<
Øh - ta'r man ikke tøjet af mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:49

ellebellebolleby hvor BLI'R du af?

Bare lige for at svine en bruger der ikke er her til !

Undskyld ellebye Jeg punker dig en anden dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:50

dabj -> Her får man råt for usødet. Så bli' bare sur. Dét ville klæde dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-04-04 18:54

presenil

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:54

Kav = når noget er helt galt, er det "kav" (udtales kau) - stort slangord i Aalborg.

Ikke bagtale Molekyle..det mås man ikke*gg*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:54

emesen -> Det er vist rigtig mange år siden du sidst har været det selv ...og iøvrigt tænder kvinder ikke på naturligt skaldede. Spørg din kone. Hun vil give MIG ret

ALLE -> I kan alle regne med 'beskidte' kommentare fra mig. Det er derfor jeg har lavet denne tråd. Svin endelig hinanden til istedet. Dét vil kun gøre mit arbejde lettere. Jeg er som sagt ikke så go' til ukvemsord

Jeg gør mit bedste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:56

Jo emesen man tager stadig tøjet af lige inden man skal "bytte safter" men inden da skal du først score ik´

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:57

MissSmilla -> Ståmajbroderi. Se dét er noget du har forstand på, men Aalborgenst kaudervelsk kan vi godt undvære.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 18:59

Min kone giver alle ret...........................undtagen mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 19:00

Pyeh... Ta'r lige en pause og ser tv

Hmm.. sig mig : Hvorfor besværer jeg mig egentlig for at informere jer skvalderkål ?

Det må lad stå hen i det uvisse !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 19:03

Kan man så godt score, selv om man er offside.
For så har mulekølle da en chance..............han er jo lidt til en side.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 19:05

Oki Molekyle så sviner jeg dig
Kort og godt.. Du skulle simpelthen avles om, hvis nogen turde påtage sig den opgave..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-04 19:43

Hørt på riget.
Danskjävlar.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 22-04-04 20:02

"va fabian" siger os svensker, det er sgu da grimt????

/pippi

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 22-04-04 20:08

mener såføligt "FY FABIAN"

/pippi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-04 20:12

Her komme så en grim en:
Molokyle er næsten lige så tumpet som Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:13

Tænk at der blandt alle jer jammerkommoder og åndeligt mindrebemidlede undermålere kun var 'Miss Smiley ' til at fortsætte denne jammerdal af kommentarer meden jeg så nyheder på tv2 og lægens bord fra dr1.

Nåeh.. ja og så lige Teil. En skidenspræller, man sagtens kan være foruden, samt en nybegynder og øresundsgrønlænder der kalder sig sm7sgb, hvilket taler sit tydelige sprog = svensk !

Er der venligst nogle skrumpehjerner her på sitet, der kan belære disse to personager om, hvad denne selvindlysende tråd
handler om?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:18

sm7sgb -> Pippi staves på dansk pipi = pip-i-kasketten. Hvis du ved hvad det er IQ dummy ?

Eyvind -> Klap kage og smut ud at lege med Hm... I er nok mere på niveau. Buksetrolde !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:21

Er der ellers nogen der ska' ha' serveret nogle flade eller som jeg skal smøre et par håndmadder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 22-04-04 20:22

Knyt hareskåret din polioramte hudlap

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 20:26

Molo:

Stik du bare mig nogle flade jeg er ikke så god til at komme med en masse ukvemsord medmindre der er grund til det, men kom du bare med nogle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:27

Morderlige Mordex -> Hvor bli'r DU af? ..din flæbesvans ? Tonser grædebøssen jern eller sidder han bare sammen med sine hormonbøffer og klapper sin knækpølse ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 20:27

Jeg var egentlig på vej i seng, det fik jeg jo besked på, men nej, jeg bliver nød til at holde øje med alle jer skidesprællere.

Du kan jo bare gå igang, fedtøre....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:32

olehermann -> ..eller skulle jeg snarere sige : Her-mand-fro-dit-eller-dat?

Tudepige -> Det kan undre mig at en sådan blandingsmisbruger overhovedet kan finde vej til tasterne Har du glemt at tage dine Rhohypnol og neuroleptika idag ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:34

Nejdog Soenne er på farten igen efter sin middagslur. Go'morn du : Kl. er 20.35. Fedtøre et yt. Gælder også møgøre som dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 20:35

Molo: Jeg tager antidepresive .....nødvendigt, med en tråd som denne

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:37

De ukvemsord, du efterlyser skal nok komme. De 2 er på banen igen. Det er utroligt,så meget spalteplads de optager, Jeg synes, de skulle have en small-talk på antarktis, for pingviner er ret uintelligente, så mon ikke de 2 kunne højne deres niveau, hvis de havde deres hel egen small-talk der.
De er jo på banen igen her.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:38

Ahh... kan I mærke det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:41

>>Molo
Hov, hov...... jeg vil ike indblandes, for så kalder jeg dig for et eller andet...........
Øhhhh......... Molo, du er DUM

Mordex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:41

Tattoo uro og dig din alternativt begavedse the1best i 2 kan også godt komme ud af busken, men husk lige at vaske og barbere den først (..og ikke under min bruser !!! )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:51

Genialt ...glimrende Mordex : Lige til en pris som årets kvinde i Eurowoman ! Man skulle tro du var indehaver af mindst 4 Hopla-nåle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:53

Hej, hej Molokyle
Du er gennemskuet, du savner Ram2 og Fridaflip, du kan ligeså godt indrømme det.

De ikke pæne ord, er jo ikke så meget fremme nu. Hæ, hæ
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 20:54

binky -> Bare rolig du har jo altid mig Din kommentar betragter jeg iøvrigt som et pre-ejakulært vådeskud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:54

>>Molo
dumme dig....
Nu blir´ jeg snart
Mit helbred kan ikke klare det........

Mordex.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 20:54

Wauw..Tegneseriefiguren Mordex med stort M og knækpølsen (Binky) er på banen.
Høhø.. Mordex med en revolver så lang, at der er et næsehjul på for at den kan trille hen af jorden.. lige i hælene på knækpølsen der selvfølgelig er iført skudsikker vest i tilfælde at et vådeskud

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:56

>>Molo
Citat
pre-ejakulært vådeskud

Hold fingrene for dig selv

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 20:56

Er det her noget du bli'r høj af, eller hvad.

Prøv at æde en masse brunkål, vent ca. 1 times tid, sæt dig ud på lokummet og vent yderligere ca 10 min hvorefter du tænder en lighter.

Når du så er blevet kølet ned igen, kan du jo se om vi andre er gået i seng.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:57

Nu kan man ikke være mget mere i tvivl om hvem den MissFlip er............
Frida tvillingesøster

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:58

´s

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 20:58

Man kan åbenbar (fredags åben) ikke komme med ukvemsord uden at blive personlig!! Du er sgu ikke engang rugbrødet i en amagermad Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:03

Miss Smiley -> hvor befriende at der kom en fniddergås og tog over med en rigtig knaldperle af en kommentar til Hr. Rogor Mortis

Soenne -> Jeg ved ikke hvad du bliver 'høj' af ? Måske du skulle lægge de højhælede og tage sutter på. Nåeeh nej ...sut er jo noget man er. Ik' ?

Jeg skal ikke kølhales eller noget. Det er mig der har sat point på højkandt i denne fremgrimravende intellektuelle diskussion. Så fat dog ironien eller hold din sygeseng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 21:03

Der er vel ingen af jer bønderkarle som ved hvordan en a'marmad ser ud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 21:05

Frida - velkommen i hønsegården

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:06

Hold på hat og briller emesen er kommet med en kommentar og jeg skal lige nå at rulle en smøg mellem kommentarene.

Jeg ka' næsten ikke få luft. Nogen der har et link til et ilt-apparart ? Son of Wich ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 21:08

>Hm... Bare rolig den er feset ind for 66-67 indlæg siden, hvad er forresten rekorden for indlæg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:09

Jepper emesen -> Amagermad : En skive rugbrød. Smør på og en skive franskbrød : Klapsammen og i skuffe 1 med den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 21:14

Knollesparker ak ak ak - der skal også sukker i mellem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:14

Tudepige -> Sorry jeg overså din kommentar (..egentlig naturligt nok ) Prøv med antihistaminer : Godt mod høfeber.
Jeg mener : Når man nu SKAL sove i stalden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 21:40

Molo:

Mine piller må være ret effektive, for jeg kan stadig ikke finde på nogle ukvemsord ....selvom det var en meget grov fornærmelse du kom med.....du overså mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:44

Hmmm.... midlertidigt nedbrud. Har lige haft the1best i tlf. med samme problem. Phuuueeiii... Toede lige jeg var blevet bannet pga. denne lille bitte tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 21:47

Molo:

Bare rolig, du har jo ikke generet nogle fra teamet bag Kandu.dk, så du bliver da ikke bannet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 21:49

Puddersukker! Men det var godt nok for de rige!!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 21:50

Jamen MissMilla alias fridaflip er på banen, så ukvemsord kommer vi ikke til at savne.
Havde vi det ikke dejligt.
Det var så det.

binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:50

Dette skal dog ikke afholde mig fra at fortsætte i samme rille, hvor jeg slap

Altså gi' nu igen for pokker! Eller lad det gå ud over hinanden. Jeg gi'r KUN point hvis et eller andet grødhoved kommer op med noget brugbart.

Dét kan åbenbart godt være længe og det er der vel i og for sig ikke ikke noget at sige til i denne forsamling af plathøvle, bovlamme tyvfiskere og analfabeter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 21:53

det var puddersukker

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 21:54

Må det godt være på tysk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:56

bønke -> For at begynde med dig : Mage til grædekone og pre-menstuel sørgekåbe skal man sgu lede længe efter. Jo vi gør for pokker da, sålænge det ikke gør skade på andet end din sårbare sjæl. Jeg ville nødigt se denne slags udskejelser i Javascript, men det er der nok heller ingen fare for med den gennemsnitliges bruger intellekt ..eller mangel på samme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 21:57

Tysk puddersukker, hvad er det? Er det anderledes?
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 21:58

Soenne -> Aber naturlich .. geile tiere !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:00

Alene titlen på spørgsmålet siger jo sig selv!! Åndsbolle!! Er du osse alternativt pigmenteret??

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:00

Neeej... Må ukvemsordet godt være på tysk... Vi sønderjyder skal sgu' slås med de forbandede tyskere hele sommeren, så ordet tysk må da næsten være nok i sog selv...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:00

Du kann mich sofort ab-blasen du genadige freulein ...oder ???

Undskyld mit tyske. Jeg har altid fået 03 ..ligesom i fransk

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 70 point
Dato : 22-04-04 22:01

Ham der Molokyle han er noget af en steg
Det sagde jeg til min min pige men hun bare skreg
Hun sagde gu er han ej han er fuld af lort
han har startet en tråd hvor det går som smurt
han styrer jer alle med alle jeres ord.

Nu kan han bande og rigtigt skælde jer ud
og lege det der par der er blevet smidt ud
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:03

Teddybear -> Man skal da ligesom dig være mindst 40% dummere end vådt bølgepar for at komme med et sådant spørgsmål. Både hér og i (D)HTML !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:05

Son of a bitch -> Du nærmer dig pointene ..din 'Post-It' junkie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:06

Du er jo dummere end en pakke havregryn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 22:07

Nå men så

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-04 22:07

Nå men så

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:10

Gider ikke lege med jer mere. Tænk over dét !

Nu knytter jeg ædespalten og placerere pointene hos sonowich : Gamle bulebuks !!!

De kalkede lig og ostehørmere vil jeg overlade til fremtidige kræftsvulster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:10

Fransk er godt, men jeg kan ikke huske hvad tysk går ud på ???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 22:11

Tak for en forfærdelig kedelig tråd Molokyle

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:13

Tak for svaret Sunowich. Det var pænt af dig at bringe lidt poesi ind i 'debatten'

ALLE -> Lad denne tråd være jer en påmindelse om at vi alle bruger sproget forskelligt.

..og det gør ikke ondt at blive slået i hovedet med ord.

Tak </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 22:15

Genialt fundet på igen </Molokyle>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:16

Vi sku osse temmelig trætte af at hører på alt dit evindelig bavl din halvhjerne du sku lige noget for en halvnekrofil med det hjernedødskriterie du render rundt med

Ahhh det var dejligt fortsat god dag

Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:18

Typisk halvhjerne opførsel!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:18

Typisk halvhjerne opførsel!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:18

Typisk halvhjerne opførsel!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:18

Typisk halvhjerne opførsel!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:19

Takker og Bukker og undskyld Hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:22

Tedd skriv det dog ned så du kan huske det Minialsheimer

Slut herfra
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:26

Ja det må jeg hellere! Åndsvage mus! Hvordan dræber man en logitech!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 22-04-04 22:26

molokyle
hvorfor skal kræftsvulster nu blandes ind i dette - det er vel ikke et beskidt ord/ukvemskord eller hvad ?
hvad mener du med det ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-04-04 22:29

Nu er jeg kommet ud af busken og så har du lukket.

Jeg troede lige jeg skulle tjene 70 lette point

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 22:37

The1best -> Livet er hårdt, men uretfærdigt

ahtn -> Et københansk udtryk for irriterende personer.

Jeg må så lige slå fast her at alle udfald mod mnavngivne profiler i denne tråd er 100% opdigtede og har INTET på sig.

Skulle nogen føle sig stødt vil jeg hermed bede dem og alle andre om at læse det HELE '+ mit angivne link : http://kandu.dk/dk/spg/24054 ' igennem én gang til.

..samt alt hvad jeg har skrevet i dette forum om sprogbrug og ytringsfrihed.

Bær over over med en 'gammel' kandu.dk-nørd som mig ............... please !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-04 15:41

Det er sku' da den mest kvalmende tastemåde at afslutte et spørgsmål på.
Gu' ve' om mollerkøleren overhovedet har læst alle indlæg - ja for så havde jeg da naturligvis fået point, og de var endda blevet hævet, men det kan
Økullerfjolset vel heller ikke finde ud af.
Ha' en god dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 20:41

emesen -> Nåe.. såeh.. du tror du altid ska' ha' det sidste ord ?

No f...... way.. !

Go' da' til dig du !! Økseskaft !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 21:11

Jeg ta´det sidste ord.
Jeg kan ikke nå at barbere mig på den korte tid, hvis det skal gøres rigtigt.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 21:22

Kan du også sige : Mæeh.... ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 21:26

Ja, det kan jeg og jeg er stolt af det. :.-D

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 21:37

Godt så...

Skal jeg komme kl. 12 imorgen og sætte anlæg til ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 21:44

Ja, det vil frk.uro sætte pris på.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 21:51

Skal jeg tage højttaler ledninger med eller har hun ?

Mmmm.... jeg ta'r dem med. Hun har sikkert ikke nogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 22:13

Det gør du bare.

Ok. Så ses vi

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 22:30

Skynd dig med i kandu.dk tip's og bedøm mit i Kemi. Du skal være ærlig ...husk det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-04 22:32

Smider lige et link til det her : http://www.kandu.dk/dk/tip/7698

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 22:44

Det har jeg da læst, Fooooor længe siden )

The1best