/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
stakkels bibsamie
Fra : binky
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 22-04-04 18:05

bibsamie har et problem med at fungere uden F&R ensemblet. Hvad kan vi gøre for at hjælpe? Det er da synd.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 18:07

Han kan ryge samme vej
Nej, kun en joke.......
Alle ret til at have en mening (intet nyt i det), også bibsamie.......
Så lad ham dog være

Mordex.

PS. binky, vi er da ikke færdig med den ande tråd om pølserne og fidderne vel?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 18:07

Er smalltalk blevet til gabestok? Folk har da ret til forskellige meninger uden man behøver at hænge dem ud

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:10

Weeeeeeee Binky hvor er du da god mobber du for selv at undgå at blive det????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:15

Nu laver jeg altså en ny tråd, hvor ALLE kan få afløb (..på den fede måde )

Denne tråd 'ryger benet' i. (..ellers får jeg sgu for mange emiler at holde rede på )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 18:53

pinky

hvad får dig til at tro at jeg ikke kan fungere uden ram2 & fridaflip, det drejer sig bare om kandus moral, ikke andet tror jeg nok.

per

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 19:50

LooooL.. det er ski da Binky og Mordex der forsøger at overtage R&F status
Jeg synes I skal nøjes med jeres pølsesnak..bare et godt råd*SMS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 19:56

Tja enten er du sgu Frida MissSmilla eller osse har du fået nogle gode instrukser fra de stakkels udsmidte

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:01

Jeg eller binky for den sags skyld, prøver ikke på at overtage noget som helst....... og slet ikke dit gamle "jeg" Miss........
Det sidste jeg vil være på denne jord, er ligeså fjendsk, fræk, ubehøvlet som Ram2 og slet, slet ikke så røvslikkeragtig som dig Frida/MissFlip

Mordex.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 20:20

Wauw....så!! Mordex med stort M
at være ubehøvlet klarer du ellers meget fint..ingen tvivl om det. Bare en skam du minder om en tegneseriefigur*gg*

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:29

Hej MissSmilla, som du kalder dig, så er du da rimelig godt gående, i betragtning af af dit første login var 20.april ikke også FRIDAFLIP. Du laver en fejl, for du har ikke de begyndervanskeligheder, vi andre havde. Men på den anden siden; der er jo ikke en fridaflip og ram2 til at tage i mod. Du er gennemskuet, og du har også oprettet en anden adresse. Det må da også være rart at være dækket ind.

binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:31

Kære MissFlip........

Sig/skriv hvad du vil........
Der er ingen andre end Frida der skriver og reagerer som dig, så er vi enige i det

Du er for langt ude til at være ked af

Mordex.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 20:35

Du har sovet i timen Binky. Jeg har været på kandu før og kender godt reglerne herinde. Kom godt i gang er læst og forstået begge gange jeg har tilmeldt mig.

Desuden er det en mærkelig adfærd du udviser Binky. Du bliver vred når Bibsamie betvivler din identitet, men finder det åbentbart okay at betvivle min. Er det for at tækkes dine cybervenner?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:45

MissSmilla
Jeg har ikke mødt dig før under det navn, men du er fridaflip, og det er et spørgsmål, hvorlænge du er nogenlunde pæn i dit sprog, for det begynder at knibe, kan vi se.
Du er gennemskuet
Du skulle måske også tænke på, at det er intelligente mennesker, der er her!!!

binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:50

>>binky
Ikke alle....... MissFlip er her jo også

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:59

fridaflip
den første, der har mistænkt min identitet, det var dig.
du er fridaflip, selv om du prøver at moderere dit sprog. Du laver jo en fejl, for du siger godt nok, du har været her før, men selv om man har været her før, så begynder man ikke lige med det, du gjorde, AT DU VED DET FRIDAFLIP

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 20:59

Mordex du er ikke særlig sej.. Faktisk lyser dine indlæg ofte af netop det du beskylder andre for..nemlig det at være uintelligent

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 21:01

>>MissFlip

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 21:01

Hej Mordex
Kan du genkende vores gamle "veninde". Alt skal svines til.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-04 21:05

>>binky
Desværre ja...... jeg kan godt genkende "den"..........

>>MissFlip
Er der ikke nogen der skal gå tur med dig???? Nu har du været hjemme hele dagen, skal du ikke snart ud og luftes?????

Mordex (den "seje" )

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 21:09

Årsager til paranoid psykose

Man har størst risiko for at få en paranoid psykose, hvis man er oppe i årene, er enlig, lever isoleret og hører eller ser dårligt.
Ofte starter sygdommen med at man har været udsat for en psykisk belastning. Det kan f.eks. være en konflikt i familien eller at man er flyttet for nylig.
Det kan starte med at man har en vag mistanke om at der er et eller andet i gære. Man tænker meget på det, og til sidst kan det fylde hele ens bevidsthed.
Ofte har man en reel grund til at føle sig uretfærdigt behandlet, men man bliver ved med at hænge fast i det, og det udvikler sig efterhånden til at være kernen i en vrangforestilling.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 21:15

Jamen, det må da være hendes egen diagnose, hun der kommer med. Det må da ikke være rart at have det sådan. Nu forstår vi dig bedre Fridaflip

mvh
binky

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 22-04-04 22:02

Jamen vi skal da ikke være så slemme mod MissSmilla. Du skal bare sige det til mig hvis der er noget, ligesom en der hed ram og en der hed fridaflip, dem fik jeg da smidt ud så bare sig hvis der er noget så skal jeg nok hjælpe dig.

hilsen
/hanse

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:10

pinky

du kan da osse komme med nogle kommentarer der sparker HVA. men du er jo også superlækker kontorassistent, hvor er jeg dog misundelig på dit vid.

per

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 15:44

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-04-04 15:50

pinky

hvem hvis ikke dit faste holdepunkt her i kandu, skulle have dine point, husk nu at det er din tur næste gang pinky.

mvh
per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 16:44

bibsamie
Du aspirerer da ikke til pointene. Troede du det?

binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 16:57

MissSmilla
Det med er du har været har før, harmonerer ikke rigtigt med at du i indlægget
"underskriftindsamling" den 21. april kl. 14.40 skriver at du er spritny på kandu. Du lærer ihvertfald hurtigt så i betragtning af dit første login den. 20. april.

binky