/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvor sælger man sin MC
Fra : TheCon
Vist : 886 gange
100 point
Dato : 22-04-04 14:50

Jeg skal have solgt min Suzuki GS500E, men hvor er det bedst.
Jeg har den allerede på den Blå Avis, men findes der andre steder hvis man ikke
vil sælge den til en forhandler.

På forhånd tak.

Lidt oplysninger om MC'en hvis nogen skulle være interesseret.
Suzuki GS500E, 1996, 50000km.
Stort service sommer 2003, Ny kåbe og tank efter
den væltede på støttebenet, flot og velholdt.
Priside 36000........ kan forhandles ved hurtig henvendelse.

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 22-04-04 14:52

Aller bedst i den Blå Avis - det er både nemt og billigt - rigtig noget for de nærige. Men resultatet kan være lidt purt. Din annonce drukner let i mængden

Richard

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 14:57

www.QXL.dk kunne også være en mulighed.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-04 14:58

Du kan også prøve her:
http://www.mcinternet.dk
http://www.surferschoice.dk/index.php?secID=1

Eller du kan prøve gennem en af klubberne som du kan finde her http://www.mcdk.dk

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 15:00

Jeg fik vist lige byttet om på det sidste link : http://www.dkmc.dk

Mvh
palle

Kommentar
Fra : castin

Dato : 22-04-04 15:00

Eller på nyhedsgruppen: news://dk.marked.privat.motorcykel

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 22-04-04 15:01

Undskyld jeg var for hurtig - du har jo allerede annonceret i DBA. Der findes mange muligheder på nettet. Jeg har fundet mange - så mange at det ikke har været nødvendigt at huske dem. Der er masser af mc klubber hvor du uden at være medlem kan annoncere. Også i mærkeklubben for Suzuki vil være en god ide at prøve. Men her ved jeg ikke om de forlanger medlemsskab. Det koster i hverttilfælde ikke noget at prøve.
Richard

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 15:08

Ja og her kan du finde omtalt klub:
Suzuki Owners Club Denmark
Ørbækvej 62
DK-5863 Ferritslev Fyn

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 22-04-04 15:13

www.sccd.dk/index1.shtml her en linket

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 15:22

Det hjælper kun spørgeren yderligere idet det ikke er den samme klub vi her henviser til...men så meget desto bedre.
Mvh
palle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 16:51

Du kan også lægge din MC ind her : http://www.salgspladsen.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 01-05-04 23:29

Hejsa.
Hvad med at prøve at kigge på www.aom.dk
Det er et link til Alt om motocykler. Jeg synes det ser seriøst ud og de har et salgssted.

Peter.

Godkendelse af svar
Fra : TheCon

Dato : 06-07-04 08:10

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-07-04 08:15

Selv TAK...håber du fik den solgt "godt"!

God sommer!!!

Palle