/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Studiejob
Fra : sfl17
Vist : 884 gange
170 point
Dato : 22-04-04 14:45

Hej, jeg leder efter studerende (ikke nødvendigvis universitetet) med anderledes studiejob til brug i en artikel i bladet TJECK. Indtil videre har jeg en pusher, en sæddonor og en køkkenredskabsdesigner, men mangler tre mere - har du et skægt studiejob, du gerne vil fortælle om eller kender du nogen, der har, så skriv til mig her på kandu.dk

vh. Søren Lillesøe, freelancejournalist (se evt. lillesoe.com for referencer)

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 22-04-04 14:50

har du ikke en email hvis man ikke har lyst til at fortælle om sit "spændende" studiejob her.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-04 14:53

Jo, det har jeg naturligvis. Se min hjemmeside for nærmere info eller prøv sfl17@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : scandinavia

Modtaget 180 point
Dato : 22-04-04 14:56

ok, så må du hellere tjekke din mail

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 29-04-04 20:18

Tak for svaret scandinavia.