/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KANDU REJS JER OG SVAR
Fra : bibsamie
Vist : 568 gange
1 point
Dato : 22-04-04 10:58

Teamet bag Kandu da i har slettet profilen kandusen har i også læst alle indlæggene så nu mangler vi bare en reaktion fra jer, VIL I FØLGE FLERTALLET OG LUKKE OP FOR FRIDAFLIP & RAM2. Eller bare sidde dette overhørigt hvilket i, i givet fald må skamme jer over.

med venlig hilsen
Per T Andersen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 11:02

Flertallet ???

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 22-04-04 11:03

Gentager: flertallet???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 11:06

Og gentager: Flertallet???

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:07

ja der kan i bare se Flertallet.

per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 11:10

Øh - flertallet - Jeg må vist til at opdatere min excel.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-04 11:14

Sludder og vrøvl,
Jeg vil anbefale kandu sletter profilen bibsamie
han starter en konkurerrende site ganske snart.

Kommentar
Fra : gewir

Dato : 22-04-04 11:15

Hvor står det FLERTAL, der må da værer et sted du kan henvende til???????????
Gewir

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-04 11:18

I øvrigt er det meget fornuftigt af kandu at rydde op i al l...
Bliv endelig ved med det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-04 11:22

Toupie > jeg glemte at sige med dine 2 år her på kandu i går. Men bedre sent end aldrig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 11:22

Flertallet????? Du repræsenterer ikke flertallet Per T. Andersen

Bjarne

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:26

BjarneD

va fan sidder du og lytter, troede ellers du havde travlt, men ak

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 11:29

Travlt med hvad Per?
Du skriver i et åbent forum og jeg lytter ikke, jeg læser og undres.
Bjarne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 11:31

BentJuul

Tak Jeg var faktisk slet ikke klar over det selv

Bibsamie:
Jeg høre ikke til det flertal, der ønsker Ram2&Fridaflip tilbage

// Toupie

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 11:35

Hvad laver du så i dette spørgsmål toupie? flere af jer kommer med intetsigende kommentarer kun med et for øje....nemlig at chikanere vedkommende der stiller et spørgsmål.

Det skulle I tage at lade være med*g*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 11:38

MissSmilla eller skulle jeg skrive Fridaflip eller måske Pia.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 11:39

Spørgsmålet er tilsyneladende stillet som om vi alle var enige om det.

DET ER VI IKKE

Der er ikke noget flertal (hvordan vil du iøvrigt måle det)

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-04-04 11:42

For syv sytten da!!
Der er nogle der ønsker Ram og Fridaflip tilbage, nogle ønsker dem et andet sted hen.
Sådan er det!
Hvad er der mere at diskutere?
Bibs/ Per, Ram og Frida kommer ikke tilbage. Kandu har ikke reageret på henvendelser, end of story.

Cali

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 11:43

MissSmilla er i gang med, at gøre det som hun beskylder andre for, og ja det husker jeg tydeligt at en anden profil har praktiseret særdeles ihærdig. En profil der gik det skridt videre, at genere andre på det groveste og det kan vi da godt undvære, at den grove så ikke fattede, at Kandu administrationen ikke kan acceptere, at deres medarbejdere bliver generet også er da ikke spor mærkeligt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:44

ellebye

hvem fan er Pia, eller begynder du pludselig at blive personlig, kan du ikke klare mosten eller hvad ellebye.

per

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 11:45

Grand Master elleby..Vil du være venlig at forklare din kommentar?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:47

calista

hvad mener du ?? jeg er her stadig Bibsamie/Per

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:48

refi

man kunne for eksempel måle IQ

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 11:52

Den opskrift vil jeg da gerne have.

Måle IQ på en masse internetbrugere - den kan garanteret sælges til Bill

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-04-04 11:52

Per, jeg mente det som en "personlig" henvendelse til dig.

Sådan her,

Hej Per,
Ram og Frida kommer ikke tilbage.

Du er her endnu, det er jeg da klar over

Cali

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 11:54

calista

undskyld misforståelsen.

per

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-04-04 11:56

Per,
Det er helt ok
Det skrevne sprog mangler helt klart det nonverbale ditto, desværre. Jeg tror mange misforstår hinanden her af samme grund!

Cali

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 12:01

calista

du har så evigt ret Cali.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 12:04

Per, jeg mangler stadig en forklaring på min travlhed og "lytteri" hvis du da gerne vil tages bare en smule alvorligt.
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 12:22

Øredøvende tavshed!
Selv MissSmilla har fortrukket og har Ellebye ret i sin antagelse vil profilen være, at finde i en gemt og glemt tråd hvor udgydelserne vil fortsætte i ubemærkethed så eventuel replik ikke kan svække egoet.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 12:37

BjarneD du er minsandten ikke nem at gøre tilfreds. Først skriver du, at jeg er i gang med at gøre det jeg beskylder andre for. Jeg går ud fra at du med det mener at blande sig*g*

Dernæst sidder du sku og kalder på mig. Hvad vil du???????????????????????????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 12:43

Jeg kaldte på et svar fra Per og konstaterede at den lille Miss også er fraværende, men du kan måske få visse "eksperter" til at give dig et link til lidt læseundervisning, min søde, for jeg kalder bestemt ikke på Miss Trouble.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 12:44

Sandelig en søgning fandt noget rimeligt friskt i et fuglespørgsmål der tilsyneladende ikke handler om fugle

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 12:47

Weeeeeeeeeee...............wauw...så!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:46

Jeg følger lige flertallet herinde, og spørger.................: Flertallet???????

Så, nu får jeg skæld ud af MissFlip

Mordex (Jesus og gud)

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 22-04-04 13:52

jeg syntes i skulle tænke jer om med at skrive sådan til hinanden, jeg har ikke noget imod hvor alle kommer til sin ret. Eller er det mig som der er galt på den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 15:22

Man må respektere at 'flertallet' ikke er enigt. refi Dato : 22-04-04 11:39 har allerede konstateret dette.
Nu er det imidlertid IKKE flertallet der bestemmer politikken og administrationen her. Så hvis vi ønsker at deltage her på sitet, må vi leve med de beslutninger der er taget af kandu teamet.

At vi har forskellige meninger om, hvad der er ret og rimeligt i forbindelse med bortvisning af profiler kan der ikke herske tvivl om. De argumenter der støtter bortvisningen kan jeg derimod ikke tilslutte mig jf. mine tidligere indlæg i den af spørgeren bibsami's omtalte tråd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 15:37

5 billarder fluer kan ikke tage fejl! Æd lort!!
Måske skal det laves om til 4 mennesker kan ikke tage fejl Luk Ram og Frida ind???

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 15:58

BjarneD

undskylder fraværet men jeg har en virksomhed der også skal passes, jeg mener bare at du er en lurpasser der stikker snotten frem de forkerte steder.

per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 16:36

Hmm? Ser ud til at bibsamie er udelukket nu??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 16:36

Nej der var du?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 16:38

Alt ære og respekt for dit forsøg på at genindføre Ram og Frida! Men du behøver ikke overtage deres sprogbrug!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 16:39

tedd

hvorfor skulle jeg blive det tedd ??? har jeg overtrådt reglerne, eller en over tæerne ?

mvh
Per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 16:42

Aner det ikke, men du har jo ikke vist dig i dit spørgsmål om Underskriftsindsamling! Det viser jo osse klart at der ikke er belæg for din påstand om at der er flertal for at få Ram og Frida tilbage!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 16:45

tedd

jeg skrev mig på som den første, og mange andre fulgte, det var ikke mig der startede med at skrive om alt andet, det var bare meningen at man skulle skrive sig på. som du vel selv har gjort da du også mener at det er forkert af Kandu at blande sig !!

mvh
per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 16:47

Læs lige indlæggene i stedet for at tælle dem, for der er da tydeligvis noget du har misforstået per!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 17:06

Som svar på dit særdeles nedladende indlæg tidligere, Per har jeg svært ved, at se hvordan jeg skulle stikke snotten ind de forkerte steder på et åbent forum. Mon ikke du har misforstået et eller andet og nu hvor du sådan nedrakker alle med en anderledes holdning er ingen vel i tvivl om dit dannelsesniveau. Hvorfor er jeg en lurepasser. Jeg har ikke tid til, at lege dine lege og jeg har ikke lagt skjul på mine holdninger. Jeg har ikke fået de to terribles smidt ud, men jeg ville gerne.
er det for resten ikke dårlig politik, at røbe sit navn sammen med en sådan adfærd når man driver virksomhed?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 17:11

BjarneD

det er netop et af problemerne at mange her vil gøre alt for at gemme sig bag fiktive navne og ikke tør stå ved deres meninger.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 17:17

Jeg har da ikke noget fiktivt navn. Jeg hedder Bjarne, og jeg har ret til at give min mening til kende, især når jeg gør det uden at kalde andre noget nedsættende eller ærekrænkende. Bare spørg Molokyle!!

Hvorfor køber du dig ikke en domina som du sikkert kan betale for, at svine dig til hvis du har så stort et behov, at du savner de to bortviste

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:33

bibsamie
hvilket flertal?
et selvudnævnt måske???
mvh
binky

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 17:34

Halleluja..handler det om at tør skrive og stå ved sit rigtige navn?
tsk,,tsk,, jeg hedder Lena Mikkelsen og altså hverken MissSmilla, MissFlip, fridaflip eller Pia!!! er det nødvendig med adresse og tlf. nummer også???????????????????????

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:36

missSmilla
Der er noget, du har misforstået meget, meget, meget.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:37

bibsamie
hvorfor skulle vi skamme os over det???
svar udbedes.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:45

Det er rigtigt BjarneD : Bare spørg mig (Det koster blot i omegnen af 250 point ) ..nej, jeg mener rigtig nok at alle bør komme til orde i et offentligt forum ...også skumbavianer !!! Kan man ikke overholde alm. sociale spilleregler må man finde sig i at blive ugleset. Skal der i forbindelse med rent administrative sanktioner må det være fratagelse af point og 'karantæne'. At slette profiler sidestiller jeg med henrettelse eller permanent landsforvisning.

I må godt få mit navn. Jeg hedder som så mange andre Henrik Mortensen. I måtte såmen også godt få min adresse og kan også få den hvis I mailer mig og har et formål med dette. Grunden til at jeg ikke lægger den her offentligt er at jeg helst vil undgå at vidtfremmede mennesker ringer på min dør uden forudgående invitation.

Vil man MEGET gerne tilsvines kan man jo oprette en tråd : Kom og svin mig til !!! ..eller jeg VIL ha' øretæver !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:46

MissSmilla står oprettet som ny bruger den 20/4, så hun er da hurtigt faldet ind. Skulle der være den af nogen savnede fridaflip, der er på banen, eller er der nogen, der ved hvordan man bliver så god, så hurtigt, for det er ikke kun her jeg er stødt på MissSmilla.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:47

administrativt sanktioneres ...skulle der ha' stået

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:49

Nej.. det skal der heller ikke stå, men I forstår vel mit argument ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:50

binky -> Spørg ScaryMary

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:51

bibsamie
Jeg er sikker på, du har noget igang med F&R, og nye profiler. Den der kandusen????
missSmilla havde lagt låg på, så hun ikke kunne genkendes,troede hun.

bibsamie, du må nok se det i øjnene, de er ikke ønsket tilbage.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:51

Bare en tanke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:54

Hej molokyle
Ja, det er da godt nok en profil, jeg heller ikke har mødt før. Shit, det er lige til at blive skizofren af det her.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 17:57

Mht. frivillig 'lukken dampen ud' kan jeg henvise til en af mine tidlige tråde 'Mudderpølen' : http://kandu.dk/dk/spg/24054

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 17:58

binky

apropos det der med dygtighed har vi talt om før, hvad er grunden til at DU ikke vil frem med din tidligere profil, jeg har før spurgt dig om den men så ændrede du din profil og blev tavs ??

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 17:59

Sikke dog et problem.....

Hvis omtalte personer allerede er tilbage - hvorfor så alt postyret

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:00

Synes du at jeg er god Binky? til hvad dog om jeg må spørge?. Du deltog i mit spørgsmål om den hjernedøde fugl..er det der jeg er god*SMS*
ScaryMary er da et fedt nick molekyle den skal jeg skisme huske til en anden god gang*g*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:09

MissSmilla -> Dét er jeg ikke i tvivl om

binky -> Nej. Du skal bare blive religiøs, så kan man altid finde et skriftsted der bakker ens mening og argumenter op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 18:12

refi

fordi der sidder disse dejlige personer med kasketterne som snart tror at vi er ååååh så skrappe og pligtopfyldende så vi må hellere indberette det til Kandu, og vupti så er de væk, men jeg har endnu ikke set om de får point for det, for det kan vel ikke være personlig tilfredsstillelse man opnår ved det, for så kunne man jo bare kikke i spørgsmålet om ham der der havde blod i hans sæd, ser du det har noget med tilfredsstillelse at gøre, men jo ældre man bliver så hjælper det ikke at rykke i aben, og hvad skal man så lave ???? ja netop Refi SLADRE

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 18:17

Arrhhh - hold op

Det var dog et tyndt argument - mener du det bare er kedsomhed......

Så skulle du sandelig læse de unges spørgsmål vedr. knallerter og mobiltelefoner - der kender opfindsomheden ingen grænser.

Så må de jo også kede sig.....

Hvem er der så tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 18:17

Jeg åbner en 'sjov' smalltalk tråd om lidt. Der vil I kunne boltre jer ...hvis I lyster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 18:22

Du har åbenbart stadigvæk ikke læst Kandu's egen tip der gav klart besked om hvorfor Kandu og ikke kasketterne valgte at smide Ram og Frida ud! Eller osse må du dele valgsprog med Kresten Poulsgård? "ves dæd hær æ fakta, så benæjter a fakta"? Han kom foresten osse med et andet guldkorn: "Danmark ær får lill sprokområde, te a ha ballet"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 18:22

Hvad er lokkemidlet

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 18:25

"rykke i aben" *gg* tak skal du have den var god Bibsamie!! bare en skam at også det bliver for kedeligt for de ældre herrer

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 18:30

>bibsamie
Nu siger vi det er mig der ustandseligt går rundt og melder de forskellige, er du så tilfreds?
Se jeg har ikke rigtig haft tid til kandu idag, jeg har nydt solen, gået tur med hunden, redigeret nogle billeder af barnebarnet, er ved at lægge min hjemmeside om, er ved at forberede omlægning af tag, sidder her i "computerrummet" der ligner et bombet Lo..., støvsuget, vasket op, sagt med andre ord kan sagtens få tiden til at gå uden kandu.

Din mission har slået fejl, du og andre får aldrig synonymerne Ram2 og Fridaflip at se mere, så kan du tigge og be´lige så meget til kandu du orker.

Mere er der faktisk ikke at sige til den sag.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 18:37

ellebye

jeg skal hverken tigge eller be om det,jeg ville blot se om Kandu havde en smule anstændighed i behold, eller man bare sad med foldede hænder, men ak man bliver skuffet gang på gang.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 18:40

pinky

jeg har stillet dig et spørgsmål, vil du venligst svare ell va.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 18:52

Kære Per.
Kandu administrationen har jo netop anstændighed. De har blandt andet stoppet tilsvining af en af deres medarbejdere og hvis vi ser bort fra alle de andre ubehageligheder så må du som selvstændig da vide, at det er strafbart at lade sine medarbejdere blive chikaneret med ærekrænkende udtalelser i både et offentligt forum og på emails, som det tilsyneladende er sket ifølge det tip som administrationen lagde ind som forklaring.
Hvis du ikke kan eller vil forstå den form for forpligtigelser så er det dit helt eget problem og i øvrigt har Kandu administrationen ret til at udelukke hvem som helst da det er et privat foretagende der har stillet sitet til rådighed for alle os, og de kan selvfølgelig lukke det helt eller delvist som det passer dem så længe udelukkelsen ikke er begrundet i race, religion, hudfarve, hårfarve eller andet der vil diskriminere enkelte grupper. Udelukkelse af enkeltpersoner eller grupper hvor det alene er begrundet anormal adfærd kan aldrig være forkert i henhold til lovgivningen og du har jo som Ram2 ofte har påpeget ret til at lade være med at logge ind hvis du er utilfreds.

Jeg har ingen andel i dette, men refererer alene til den viden jeg har erhvervet via mit tidligere job.
Bjarne

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 18:59

BjarneD

hvis og jeg siger hvis de pågældende har tilsvinet en af kandus medarbejder via mail så syntes jeg at kandu skulle offentliggøre denne mail, jeg vil tro at de omtalte intet har imod en sådan offentliggørelse, og for det andet hvad forhindre de omtalte personer i at såfremt det var sandt, at fortsætte med at skrive mail til Kandu's medarbejder. vil man så forsøge at lukke Deres mail adresser ?

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 19:11

Bibsamie

Det kunne være man gik meget længere end til blot at lukke mailadresser?

Det er ikke forbudt at tænke.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 19:24

elleby..Nu du er tilbage, vil du så være venlig at forklare din kommentar fra kl 11:38?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 19:25

Per du kender øjensynligt til jura, og du fatter åbenbart ikke at Kandu hverken skal stå til regnskab for mig eller dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 19:27

Jeg skulle nok have skrevet tror at du kender til. Glemte lige, at det svært at forstå ironi på skrift.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 19:29

I rest my case! Fjerner fluen!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 19:30

I Fridas sidste officielle indlæg, skrev hun, at hun ville sende en mail til kandu. Jeg kan huske at mange opfordrede hende til at offentliggøre indholdet, men det ville hun ikke. Derfor ville det heller ikke være rimeligt at kandu offentligør indholdet af mailen.
Og kender man Frida godt, kunne hun finde på at skrive alt.

Man kan altid skrive hvis og hvis, men hvis Frida den gang havde valgt at skrive hvad hun havde påtænkt, kunne det være at nogen kunne have talt hende fra det.

Men sådan skulle det nu ikke gå, og uanset hvad går verden nu altså videre.
Vi kommer ingen vegne med at blive ved med at rippe op i det skeete, kun det at vi indbyrdes bliver ved med at skændes til ingen nytte.

Den dag de skulle finde på at komme tilbage (hvad jeg nu nok tror der er), og ellers opfører sig som heldigvis de fleste gør, anstændigt, er der heller ikke nogen der vil tage anstød af det.

Vi er ikke logget på kandu på grund af Ram og frida, men for at yde den tjeneste det er, at hjælpe andre med at løse problemer, dette er vores mission på kandu.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 19:30

MissS..., det er da nemt, at regne ud, at på grund af din for en "nybegynder" (hvilket du selv benægtede i en anden tråd) noget besynderlige adfærd leder tanken hen på den der blev nævnt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 19:37

Skal lige meddele, at jeg fjerner fluebenet, for jeg gids ikke flere mail herfra.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 19:42

Jeg fatter nada af dit indlæg Bjarne...om igen og gerne formuleret så enhver kan forstå indholdet..Svarer du for ellebye..og hvorfor gør du nu det..
kan han ikke selv eller er det en aftale i har indbyrdes?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 19:46

Stop dog det hakkeri - det bliver jo ikke anderledes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 19:50

Hej Frida

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 19:53

Hvorfor nu sådan et svar Bjarne? Kan du ikke finde på andet?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-04-04 19:56

Jeg tror alle forstår hvad jeg mener!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:11

BIBSAMIE
SKAL VI TIL DET IGEN MED MIN PROFIL.
HAR DU DET SÅ SKIDT MED AT DE 2 (.....) IKKE KOMMER IND IGEN. JAMEN, OK, KAST DIG OVER MIN PROFIL IGEN. DU HAR VÆRET DER FØR. HUSK AT FORTÆLLE DEM ALLESAMMEN, HVAD DU SÅ KOMMER FREM TIL.
JAMEN BIBSAMIE, JEG ER DA KED AF, AT DU IKKE FIK DIN VILJE.

Det er med vilje, jeg har haft capslock på
mvh
binky

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-04-04 20:16

Bibsamie:

Jeg kan svare dig på dit spørgsmål:

Citat
der sidder disse dejlige personer med kasketterne som snart tror at vi er ååååh så skrappe og pligtopfyldende så vi må hellere indberette det til Kandu, og vupti så er de væk, men jeg har endnu ikke set om de får point for det

Nej, jeg har ikke fået point for det

// Toupie

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 20:18

Altså missSmillas sprog, kan vi ikke genkende det?

HEJ FRIDAFLIP
DU ER NOK KOMMET IND AF OMVEJE. Hvad skal du så have igang nu? Du kan ikke skjule dig ret længe, for du var meget normal til at starte med under dit nye pseudonym, men så gik det galt.
FARVELLER, FRIDAFLIP alias missSmilla

binky

Accepteret svar
Fra : MissSmilla

Modtaget 1 point
Dato : 22-04-04 20:29

Hovsa Binky..Hvad er nu det for noget*gg* først RÅBER du af Bibsamie, som betvivler et eller andet angående din profil. Dernæst kaster du dig over mig. Hvad er det for en ubehagelig opførsel?*S*

Læg mærke til at jeg ikke råber af dig..det er ikke nødvendigt Binky, du kan jo allivel ikke høre det..

Mvh
Lena Mikkelsen*gg*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 20:33

>>binky
Du behøver ikke at råbe.
MissFlip fatter det alligevel ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 20:34

Hvordan er det nu - er det ikke frk smilla som har nogle fornemmelser for et eller andet.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:07

pinky pinky

superlækker kontorassistent. du burde skamme dig.

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 22:46

Nå,nå bibsamie, jeg har da turdet at lægge en profil ud, hvordan har du det med det, synes din mangler? Jeg ved da godt, at du må føle dig fuldstændig lost uden de 2 andre, men så tag da konsekvensen og slut dig til dem, så vi slipper for dig og alle dine 1 points spørgsmål. Men folk læser dem gladelig, der er gået rent Jesus i de 2, så fred være med dem.

Men inden du generer min profil, så læg selv en på, tak.
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:53

pinky

ja ja men du var fan hurtig til at lave den om ik.

jeg vil imorgen lægge en profil på for at glæde dig pinky, er der noget specielt du vil vide så jeg kan skrive det i min profil min ven.

per

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-04-04 00:20

Ramses og frida

Er blevet fjernet herinde fra,er det virkelig så svær at forstå Bibsamie
Eller kan det ikke trænge ind.

Du bliver ved og ved med alle dine spørgsmål om de to bortviste HVORFOR?

Kan du ikke lide lugten herinde efter de to er fjernet,så må du jo bare finde dig en anden legeplads
Sværere kan det ikke være.

Det er Kandu der bestemmer hvem de vil se i butikken,og ikke dig vel?

Kan man ikke opfører sig ordentlig over for andre bruger,Ja så må man tage de konsekvenser som følger med.

Det behøves man ikke en studeeksamen for at finde ud af.

Du forlanger en svar fra Kandu,jamen den har de jo kommet med.

Citat
Vi er desværre blevet nødsaget til at smide følgende brugere ud fra Kandu.dk :

Ram2 og Fridaflip samt alle deres profiler da disse to personer ikke kunne holde tonen, og var meget ubehagelige i deres fremtoning både her i indlæggende på Kandu.dk, samt overfor en af vores medarbejdere.

Vi vil uden tvivl kunne se disse to personer figurere rundt i andre profiler indtil de bliver godt trætte af det, derfor beder vi alle om at ignorere disse to personer, da de er meget nemme at kende på deres frembrusning.

Alle indlæg og profiler fra disse to personer vil blive slettet så snart de bliver opdaget.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Hvor gode gamle ”ven” Zonker blev også udelukket,og det syntet Ram2 at det var helt i orden.

Citat
Fra : ram2 Dato : 02-05-03 11:34

Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

Mvh
Ram2

Så hvis du kun er herinde fordi du kan lide tonen som Ramses og Fridaflip bruger,ja så er der jo ikke meget at hente mere herinde på Kandu til dig.

Så enten må du accepterer eller også må du finde en anden sted IKK.

Flertallet for at få disse to tilbage kan tælles på en hånd.

Brian

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 23-04-04 07:34

til brian.
tak for dit indlæg d. 23-4- i nat. Selv om jeg kan lide at kommentere andres ting, både at være enige eller uenige-- da der skal være plads til forskellige meninger.- men tonen skal være ordentlig imellem alle.

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 16:51

Tak for svaret MissSmilla.

per