/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
ellebye ?????????
Fra : steffen15
Vist : 750 gange
1 point
Dato : 22-04-04 00:00

hva må man ikke selv bestemme hvormange tibs man skriver????? jeg gemmer nogle og skriver dem ind når jeg kommer ind!!

Accepteret svar
Fra : ta262

Modtaget 11 point
Dato : 22-04-04 00:03

Så skriv da hvad dine links omhandler... dine erfaringer med dem osv. I stedet for at fyre alle mulige links af uden forklaringer.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-04-04 00:04

de fleste af de ting du skriver har jo ikke så meget med "unlock mobiltelefon" at gøre... Og når du skriver et tip, så forklar gerne lidt mere nøjagtigt hvad linket indeholder. Hvis du ikke lige ved hvad rotten er, så er det jo ikke så rart at blive linket derhen.

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:04

Måske er ellebye admin og bestemmer hvor mange tips vi hver især må skrive..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:05

>>steffen15
Man kan tydelig se at du kun er 15.........

Mordex.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:06

k

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:06

jeg er så 22 men ellers flot!!"

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 22-04-04 00:07

Hvad betyder mon "k" ???

Er der en der kan oversætte til os ældre ??

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 22-04-04 00:08

Men ellers er han flot

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:08

Du opfører dig ellers som en 15-årig. (max)
Du kan ikke engang se forskel på kategorierne...... tsk. tsk.....

Mordex.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:09

jeg ved sku ikke hvorfor alt hvad jeg skriver går ind over unlock mobiltelefon?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:10

k=ok !! man kan godt høre på jer at i er gamle!! normalt internet sprog

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:11

Moedex du er ikke særlig sød. I det hele taget synes jeg mange af jer er dybt mærkelige. Ham der ellebye er han admin eller hvad?

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 22-04-04 00:11

SÅ lærte man noget igen. Jeg takker så mange gange..

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-04-04 00:11

Fordi den kategori du er inde og skrive tips i er unlock mobiltelefon..........
Og dette har vist intet med fugle at gøre

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:12

det ved jeg ikke??? jeg skrev bare nogle tibs! så gik han amok!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 00:12

Alene det du har oprettet dette emne under fugle siger alt.
Nej jeg bestemmer ikke hvor mange tip folk skal sætte ind, men at fylde forløbig halvdelen med noget ligegyldigt er kun til gene.

Så lad dog folk få lov til at bedømme de andres der virker mere "seriøse" inden du poster flere på. Når først de er røget over i historikken er der ingen der bedømmer disse mere.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:13

fugle??? nu fatter jeg intet!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:13

SØD??????
Hvad fanden vil du da ha´ jeg skal sige????
""meget flot lille steffen, du har lært at trykke på tasterne"????
Det er sq da hjernedødt at smide 10-15 fuldstændig lattelige links ind, som for øvrigt har været tipset flere gange før........

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:14

Er du admin herinde elleby?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:15

i er da lidt nogle spætter så det passer da godt nok!! lol !! næ du jeg gider sku ikke det bøvl mere!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:15

Det er han ikke, men han har alligevel 110% ret.
Det som steffen laver er spam og chikane......
De seriøse tiPs bliver overset......

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 22-04-04 00:16

Ja..... Sov godt de damer og herer

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:17

hvor fanden slulle jeg vide at de har været skrevet før lille
mordex
pas på jeg ikke bander dig på din ip!! dumt at bruge windows xp

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:19

jeg skriver ikke flere tibs er i så glade!! så lan i måske sove i nat?=

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:20

lan=kan

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:20

Nå!!!!!!

Hvad er formålet med at overfalde steffen15? og hvorfor nedgøre ham, som du mordex lige har gjort? oki du er nu ikke selv for smart, og sikkert heller ikke så gammel*gg*

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:21

MissSmilla du er sku en knag! (=

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:21

Du kan gøre hvad du vil. Band mig bare.......

Lille skal du ikke kalde mig.......

Og Mordex er med stor M, men det er du vel for dum til at fatte.......

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 00:24

Rolig nu! giv lige Stephen en chance! Stephen sørg for at komme din tips under den rette katagori! tips om websider hører jo ikke ind under unlock mobil, med mindre det er en webside om netop det emne! Ligeså skal dette spørgsmål jo heller ikke ligge under fugle vel? Og nej Ellebye er ikke administrator, det er vi sådant set alle sammen! Han havde heller ikke behøvet at råbe af dig, men der har lige været (og er tildels stadigvæk) en ret dårlig stemning her på Kandu, og det gør åbenbart nogle folk temmelig kort for hoved! Der er som sådan ikke noget galt med dine tips, andet end du placerer dem helt forkert! Prøv at læs "kom godt igang" k? Og forøvrigt velkommen til Kandu!

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:24

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jeg bliver da helt skræmt. Mordex med stort M*gg*

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-04-04 00:24

Hold kæft hvor er i primitive

Btw Steffen - normalt staver man et tib med p...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:24

Alder vil jeg ikke udtale mig om.
Hvis man bare har lidt hjerne, som I to intet kender til, kan man uden de store problemer finde ud af lidt mere om folk herinde på kandu.
Så sig ikke hvor gammel eller stor jeg er.

Mordex (med stort M

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:25

hvem a os er det der er dum, eller i hvertfald mindre intelligent når man bruger noget så lamt som en strofe fra en "Kristian"-sang til at forsvare sig med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 00:26

Øh det var Steffen ikke Stephen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:27

takker ted!! jeg prøver lige at læse det igennem

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 00:28

>tedd se lige hvornår steffen15 loggede sig ind første gang. Helt ny er hyn ikke.

(hyn = han/hun)

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:30

jeg har været her et stykke tid men du kan da se jeg ikke kender det helt i nu!! så lidt ny må jeg da være!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 00:31

Vi kan alle kvaje os ellebye

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:35

>>steffen15 og MissSmilla

Skræmt skal du da ikke blive...... Det er ikke mig der truer......

Jeg må sq indrømme at det ikke er meget I to fatter af hvad kandu er til for.
Jeg har for meget "på den øverste etage" til at bruge tid og kræfter til at diskutere med folk som Jer.

Ha´ en god nat.... Ikke flere indlæg fra mig...........

Mordex.

PS. Husk, en elefant glemmer aldrig

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:36

Jeg er da heller ikke helt ny. Var tilmeldt engang i sommers, men havde glemt både mit nick og password og oprettede mig derfor påny.

At steffen heller ikke er helt ny.. betyder det så at I ikke er villige til at give ham en chance? Hvad nu hvis han bare ikke er logget på hver dag, og derfor ikke kan huske reglerne? Jeg synes skisme at I er mærkelige hele bundet!!!

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:38

Og undskyld mig, men denne Mordex er bare ikke rigtig klog. Jesus!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 00:38

Jeg håber da du mener vi er mærkelige på forskellige måder MissSmilla?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:38

hehe

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 22-04-04 00:38

((((((((Alene det du har oprettet dette emne under fugle siger alt.
Nej jeg bestemmer ikke hvor mange tip folk skal sætte ind, men at fylde forløbig halvdelen med noget ligegyldigt er kun til gene.

Så lad dog folk få lov til at bedømme de andres der virker mere "seriøse" inden du poster flere på. Når først de er røget over i historikken er der ingen der bedømmer disse mere))))))))

øhhh er man blevet smags dommer !!!!

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 22-04-04 00:41

hej MissSmilla
Kender vi to ikke hinanden, altså har jeg ikke mødt dig før

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:41

Det er muligt i er mærkelige på forskellige måder. What do I know? jeg er jo bare en nytilkommen som ingen hjerne har

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:41

jeg fik 50 Superpoint så jeg er glad nok`?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:41

jeg fik 50 Superpoint så jeg er glad nok`?

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 22-04-04 00:43

Du er åbenbart smagsdommer b(r)okke31

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:43

Sådan Steffen*gg*

Kommentar
Fra : gril

Dato : 22-04-04 00:43

så lukker i

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:44

bokke31`!! det shit du skriver har vi lige skrevet om en time nu!! så kan du ikke sk****?

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 22-04-04 00:45

Åhh er du ny MissSmilla!!!!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:46

hvem er girl nu???????? doh!! de skulle have en chat! (=

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:49

Nej jeg er ikke ny hutlihut..har du besvær med at læse?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 00:50

54 indlæg på 45 min. det må næsten være rekorden her i kandu. Det skal fejres

og mens andre chatter videre så et herfra.

(Som Waldemar sagde "i morgen er atter en dag").

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 00:52

Year right!! står du også for at optælle rekorder elleby?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-04-04 00:58

lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 01:03

Tja Ram og frida morer sig

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 01:08

Det gør de da sikkert. Det ville jeg skisme også gøre hvis jeg var dem, eller du mener måske at jeg er "dem"?

Som jeg sagde tidligere er i mærkelige hele bundet!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 08:40

Søde venner : Af hensyn til fuglefolket synes jeg steffen15 burde lukke sit spørgsmål, da alle der abonnerer på fugle får smidt denne tråd i hovedet, når de logger ind. Det burde en og anden på en pæn og sober måde have fortalt strffen15.

Vi kan alle lave en smutter. Selv jeg, som snart har været på kandu.dk i et år !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 10:25

Og de havde alle På ..ka du gætte hvem jeg er ..ka du gætte hvem jeg er.
Hvae Mordex Med STORT M Ska du nu også til at gå med sådan en hat på ????
Og jeg kan godt se at det må være forfærdeligt at være ornitolog ...Nu er alle fuglene jo skræmt væk

Få jer dog et liv der ikke går ud på at kontrollerer hvad andre gør af fejl
Detvar bare lige det jeg ville sige
Hav en god solbeskinnet dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 12:07

Grand Master elleby har lige dømt mig til at hedde fridaflip/pia.
Jesus..om lidt er jeg sikkert også dømt til at være Steffen15 m.fl.

Som Sunowich skriver "få dig dog et liv"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 14:32

Sunowiwich -> Meget mon min vilje må jeg her tage til genmæle. Min indlæg kommentar skal ikke opfattes som kontrol eller pegen fingre. Blot som en alm. oplysning fra bruger til bruger. Jeg skal da ærligt indroømme jeg selv ryster lidt på hovedet, når jeg støder på spørgsmål i MS Windows (som jeg abonnerer på) der omhandler rødvin !!!

..men så bruger jeg som regel en standardbemærkning som :

Citat
NN. -> Du har nok større chance for at få et brugbart svar, hvis du stillede spørgsmålet i denne kategori : [URL]

Hvorefter jeg fjerner fluebenet til spørgsmålet. Hvilket jeg også gør nu

Ha' en fin solskinsdag allesammen

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 14:36

Mine stavefejl må I leve med. Der er fler', hvor de kommer fra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:21

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 20:47

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 12-04-06 20:50

Tak for svaret ta262.