/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad ville du selv gøre?
Fra : uro
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 21-04-04 20:36

Gad vide om Pia kan bestille en hvid hjemmehjælper når behovet opstår?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 20:42

Det kan hun.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:48

Tjae.. uro prøv at spørge her : http://kandu.dk/dk/kat/103 ..eller her : http://kandu.dk/dk/emne/10405

..eller formulér dig lidt mere præcist

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 20:49

Kunne da være fedt hvis det var en ikke hvid; hvis det ellers er den Pia jeg tror det er!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:51
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-04-04 20:51

Hvis du har behov for hjemmehjælp...ja så har du behov.
Og så er det vel ikke en hudfarve eller andet der skal afgøre om du vil modtage hjælp.

Tiden arbejder for at det ikke er hudfarver, men det der findes bagved det ydre, der skal afgøre
hvem der er "rigtige", og "ikke rigtige".

Pia skal nok skaffe sig en hjemmehjælp....og sikkert én som hun nu ønsker det.

Danmark er en del af denne jord, og derfor også med indbyggere fra mange verdensdele.
Det skal vi da være glade for.

Tænk, hvis der ikke var nogen der havde lyst til at besøge os

Ikke danske statsborgere, såvel som danske statsborgere, der forbryder sig mod dansk lovgivning og gæstfrihed skal
behandles derefter. Og det kan så for dem, der ikke har statsborgerskab i Danmark, at de må forlade landet.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:54

Altså, spørger om en privat eller offentlig ?

En privat er du kunde hos og kan efterspørge den 'vare' du vil batale for. Lige som hos taxa; hvor man kunne spørge efter en vogn der ku' ha' en hund med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-04-04 21:01

>Hallo jeg er uro selvom the1best er på nettet nu
Meeeeeeeeeen det er Pia K vi her diskuterer og må jeg være fri for molokyles uforstående humor (vi er to der ikke forstår dine henvisninger til spørgsmålet) frk.uro

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-04-04 21:01

en hvid hjemmehjælper...som arbejder sort??????
en sort hjemmehjælper...som arbejder hvidt???
pia er hvid, hjemmehjelpen er hvid, men alligevel sort???
eller omvendt??..eller??

det er vel fuldstændig ligegyldigt om katten er sort eller hvid............hvis den bare fanger mus!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 21:04

Hvis hun for held med at afskaffe racismeparagrafen er der da stor sandsynlighed for at hun kan kræve en hvid!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 21:16

tedd ->

uro -> Be'r lige : Jeg prøver at skære alle over samme kam. Derfor er private opkald unødvendige. At jeg kender dig, har absolut INGEN indflydelse på mine kommentarer. Dette gælder også dig the1best !!!

Imellemtiden har jeg andre ting at se til : http://www.kandu.dk/dk/spg/38909

</MOILOKYLE>

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 21:26

selvfølgelig skal man have en hvid hjemmehjælp,de sorte stjæler jo med arme og ben

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 21:26

selvfølgelig skal man have en hvid hjemmehjælp,de sorte stjæler jo med arme og ben

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-04-04 21:30

Nej det kan hun sikkert ikke, for til den tid er der ikke flere hvide i lille danevang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 21:33

the1bast -> Dét kan man da kalde for sortsyn.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 21:33

smid det sorte lort ud og lad os igen få et hvidt Dk.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-04-04 21:37

>molokyle

Ja, men fremtiden er sort. Hvis udviklingen forsætter.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 21:38

oleo1 -> Hm........ nu har jeg aldrig prøvet en sort læderjakke med rødt foer, så faren for 'fremmed' overtagelse af DK er nok ikke så stor

Iøvrigt er kandu.dk et åbent forum, hvor racistiske udtalelser kan staffes ifølge dansk lovgivniing

</BARON FLOTTENHEIMER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 21:41

Når jeg tænker nærmere skulle spørgsmålet måske være stillet her : http://kandu.dk/dk/emne/20606

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 21:42

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-04-04 22:04

Tjaah..til den tid, hvor hun har brug for hjemmehjælp.(med mindre hun får et handicap, el. lign.) eksisterer begrebet hjemmehjælp slet ikke mere..det er jeg ganske overbevist om...nææh du, køb din egen hjælp..ærgeligt hvis du ikke kan selv "KELD"
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 22:12

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-04-04 22:17

jeps..ellers er jeg ganske positiv og lystseende*GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 22:19

Er mere nervøs for at Mango har ret!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-04-04 22:34

Skak bliver kedeligt uden de sorte......

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-04-04 09:00

Med den løn og arbejdsvilkår vi tilbyder social og sundhedshjælper tænkte jeg blot tanken, hvad vil Pia gøre? Hvad om Kurt Thorsen er løbet med hendes pension? frk. Uro

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-04-04 10:34

hold da op frk Uro..nu bliver det godt nok filosofisk..og lige rigeligt for mig*G* Hvad mener du?
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 15:31

Hun vil stille sig tilfreds med den service der ydes af kommunen eller sætte sit kryds ud for et andet parti ved næste folketingsvalg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 15:42

Hun er jo selv gammel hjemmehjælper, så hun mener sikkert hun kan servicere sig selv?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:33

Det tror jeg ikke, efter de spådomme, de kloge hoveder er kommet med!
mvh
binky

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-04-04 20:38

binky..Hvad er det du ikke tror?...at hjemmehjælpen forsvinder, eller det modsatte?
Sus

Kommentar
Fra : uro

Dato : 23-04-04 15:36

>Tja.....
Jeg er både filosofisk, provokerende og humuristisk; Kurt Thorsen er trods alt hvid selvom han er svær at få øje på i mængden, manden er jo ikke så høj, men hans bankbog er tyk.
Frk. uro

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 200 point
Dato : 23-04-04 19:34

*GG* jamen du er da liiige en "pige" efter mit hoved.. FRK Uro ,jeg kunne bare ikke liige følge dig..og dog, da jeg havde siddet oog kikket lidt på det..faldt tiøren..
Jaa ham thorsen er jo nemmere at hoppe oven over end at gå udenom !!

Sus

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-04-04 21:02

>mango Også efter mit

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 25-04-04 11:45

> det er min fødselsdag idag,
så jeg vender tilbage imorgen og gir point, så hvis der sidde en eller anden med en super kommentar er det snart den skal fyres af. frk.uro

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-04-04 13:55

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 26-04-04 17:31

Tak for svaret mango.

Du får points fordi du fangede min humor

Kommentar
Fra : uro

Dato : 26-04-04 18:19

Øv heller ikke point denne gang.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 18:41

> mango, hvor er du?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-04-04 20:09

jamen jeg er da her..jeg har travlt for øjeblikket, vi skal holde konfirmation for den mellemste på søndag.
Han havde inviteret 50..men heldigvis har halvdelen meldt afbud, det var fra hans fars familie som alle kommer fra sjælland..sååh de synes jo nok det var en lidt dyr fornøjelse at tage helt herover...men..bare de sender en gave*GG*
..og ja jeg fangede din humor...du har en fin humor *GG*

Knus sus

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 21:32

> mango
Jeg kender alt til at det kan være glædeligt og belejligt at folk melder afbud, jeg har lige holdt min fødselsdag og sidder i en 2 værelses lejlighed. Jeg havde inviteret alt for mange, men heldigvis var der 4 afbud, så det blev en smadder hyggelig fest.
frk. uro

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 10:03

Ja..afbud behøver bestemt ikke komme ubelejligt..et eller andet sted er det jo også noget værd at man BLIVER indbudt...min drengs bedsteforældre er begge meget gamle og bor på sjælland...sååh jeg vidste da godt at de ikke kom, men jeg indbød dem da aligevel...*S*
Jamen teløk med føds´dagen da..hvor gammel blev du så? *G*
Jeg har og selv snart fødselsdag...men det bliver vist ikke til fest såen i det store i år..gør heller ikke noget, nu ser vi jo alle sammen på søndag.
Nå..jeg må hellere komme videre..der er mange ting at tænke på *GG*
Knus Sus

Kommentar
Fra : uro

Dato : 28-04-04 22:22

Jeg blev 38 smukke år (det er jo smukke mennesker der er født i tyrens tegn, ikk?)

Jeg kan godt forstå at der er meget at se til når der skal holdes konfirmation, jeg vil håbe vejrguderne er med jer og ønske mange tillykke til den velsignede. Frk. uro

Jeg er nystartet på kandu og skal ud og undersøge nogle tråde.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-04-04 13:28

jamen jeg kan jo kun give dig ret i det med de smukke mennesker i tyrens tegn..der er ihvertilfælde et eller andet over dem..charme, sejhed,graciøse,..ja jeg kunne jo blive ved *LOL*
Sus