/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vandpibehjælp...
Fra : olivergroth
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 21-04-04 20:09

Jeg har tabt flasken til min kære vandpibe, og den smadrede selvfølgelig fuldstændig. Er det muligt at købe en flaske et sted, og hvor??

Eller forslag til hvad jeg kan bruge af hjemmelavede ting?

MHV,
Oliver

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:11
Kommentar
Fra : olivergroth

Dato : 21-04-04 20:17

tak, men de har ingen flasker...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:23

Loppemarked ???

Jeg ved ikke hvor du bor, men på amager har vi : http://www.blaapakhus.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 20:32

Jamen er det en rigtig flaske eller en kolbe eller??

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-04-04 22:04

Den lidt dyre version er, at tage til Ægypten og købe én der. Hvis du vil have én lidt billigere er en tur forbi Nørrebrogade nok ikke helt i skoven. Her sælger halvdelen af minimarkederne vandpiber, tobak og diverse tilbehør.

Kommentar
Fra : thomas2620

Dato : 22-04-04 20:59

Du kan ringe til dem fra www.Pleasuresmoking.com på tlf. 22961396
De kan skaffe næsten alt i rygeudstyr

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-04 09:19

Oliver hva med at svarer måske
Mvh sune

Kommentar
Fra : kurtdall

Dato : 25-04-04 16:03

Du kan prøve på www.vandpiben.dk

M.v.h Kurt

Kommentar
Fra : olivergroth

Dato : 25-04-04 21:07

Undskyld ventetiden...

Vanddpiben.dk har dem, men de er lidt dyre (>100), og forsendelsen koster omkring 60 kr.

Sune: Det er flasken. Eller kolben om du vil. Det er det samme.

Mvh.,
Oliver

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-04 21:25

Dejligt link kurtdall. Dét snupper jeg

Takker </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 21:30

Der er da forskel på en flaske eller en kolbe. En kolbe kan man feks købe på et sted hvor de handler med reagensglas mm det kan jeg da huske vi var nogle der gjorde engang på Struers men om du kan finde en billigere end du selv skriver tvivler jeg på med mindre du kan finde en speciel flaske på eks genbrugsstationen der passer i hulstørrelsen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 21:40

Der er faktisk noget om vandpiber lige nu i Dr's tv avis *s*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:20

Husk at lukke
Mvh sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-04 23:45

Hallo er det mon noget sløvende du ryger på den pibe siden du ikke svarer ????????

Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : olivergroth

Dato : 13-05-04 18:43

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : ferde

Dato : 14-02-05 17:24

Hvad for en pibe har du?