/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Kristen Jensen Bjerregaard/Præst
Fra : kipumi
Vist : 1005 gange
100 point
Dato : 21-04-04 17:05

Er der nogen der kender efterkommere af Kristen Jensen Bjerregård.
Født 27.1.1889 i Vedersø
Død 27.12.1947
Præst 1923 - 1938 Samuels Sogn, København
Præst 1938-1947 Sankt Johannes sogn, København
Bopæl Jagtvej 133
Jeg prøver at stykke min mors barn- og ungdom sammen,og hun har været i huset hos Pastor Bjerregård. Hans kone hed Martha, der var 5-6 børn, en hed Anders. Han har bået konfirmeret og gift hende.
kipumi

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 110 point
Dato : 21-04-04 18:04
Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 22-04-04 15:52

Tak for svaret steffen15.
jeg har printet dem alle ud, men jeg kan vel ikke ringe/skrive til dem alle, det er jo en gammel svend ham Bjerregård, det må mindst være børnebørn/oldebørn.
Jeg havde håbet, at nogle havde forsket i den slægt, og gav sig til kende.
kipumi

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 23-04-04 13:12

Hej "Kipumi"
En anden gang, så lad være med at lukke dit spørgsmål så hurtigt. Du fik jo ikke en gang et "super-lige-i-øjet-svar". Ved at lade det stå åbent, kan andre se, at du stadig søger.
Du skal ikke afslutte dit spørgsmål før det er besvaret, eller simpelthen ikke kan besvares. Det kan tage dage. uger- måneder- år.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 23-04-04 13:51

Hej Jeannie
Jeg er nybegynder, og laver en del fejl i begyndelsen, jeg er glad for at blive "rettet", det hjælper mig. Tak .
Kipumi

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 23-04-04 13:51

Hej Jeannie
Jeg er nybegynder, og laver en del fejl i begyndelsen, jeg er glad for at blive "rettet", det hjælper mig. Tak .
Kipumi

Kommentar
Fra : sandbol

Dato : 10-08-05 00:45

Hej "Kipuni"

Prøv lige denne link:
http://jepsen.no/Historie/
Det burde løse dine problemer, hvis ikke du allerede har fået hul på dem.
m.v.h.
Peter

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 24-08-05 12:09

Hej Peter
Har skrevet og også haft en lang dialog med en slægtsforsker i slægten Bjerregaard, desværre var der iikke nogen i hans slægt, derhavde de rigtige datoer. Men han havde da også en præst i slægten fra Vedersø, så det e rnok den samme gren trods alt. Tak for hjælpen.
Kipumi

Kommentar
Fra : tbjerregaard

Dato : 23-04-12 14:56

Det skulle vel ikke være denne , min farfar, datoerne passer men der var ingen børn der hed Anders.

Se også her : http://www.sm1.dk/schmidt/fam17882.htm

mvh

Torben