/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piges nødråb (puch vil ikke fungere)
Fra : m_knudsen
Vist : 455 gange
140 point
Dato : 21-05-02 19:07

Min puch maxi k kører fint i tomgang men når den først er varm går den ud også selvom jeg speeder op. Når den så er gået ud er det svært at starte den igen.
Hjælp en stakkels pige så hun kan komme på arbejde. Tak

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 150 point
Dato : 21-05-02 18:53

> Min puch maxi k kører fint i tomgang men når den først er varm går den
> ud også selvom jeg speeder op. Når den så er gået ud er det svært at
> starte den igen.
> Hjælp en stakkels pige så hun kan komme på arbejde. Tak

Kan være for stor dyse i karburatoren, eller en chooker der ikke slår fra.
Hvis du ikke bor alt for langt væk fra Als (Sønderjylland) kan jeg sikkert
se den efter.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-05-02 19:09

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cea8967$0$97297$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Min puch maxi k kører fint i tomgang men når den først er varm går den
> > ud også selvom jeg speeder op. Når den så er gået ud er det svært at
> > starte den igen.
> > Hjælp en stakkels pige så hun kan komme på arbejde. Tak
>
> Kan være for stor dyse i karburatoren, eller en chooker der ikke slår fra.
> Hvis du ikke bor alt for langt væk fra Als (Sønderjylland) kan jeg sikkert
> se den efter.

hhmm... RpR.... er det ikke et rimeligt åbenlyst forsøg på at score hende
))
Jeg tror det er tændingen, tjek om platinnerne i indstillet rigtigt ...
eller bedre endnu skift dem og kondensatoren, så er du sikker.

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 21-05-02 21:08

Min puch maxi k kører fint i tomgang men når den først er varm går den
> > ud også selvom jeg speeder op. Når den så er gået ud er det svært at
> > starte den igen.
> > Hjælp en stakkels pige så hun kan komme på arbejde. Tak
Kan være for stor dyse i karburatoren, eller en chooker der ikke slår fra.
> Hvis du ikke bor alt for langt væk fra Als (Sønderjylland) kan jeg sikkert
> se den efter
Jeg tror det er tændingen, tjek om platinnerne i indstillet rigtigt ...
eller bedre endnu skift dem og kondensatoren, så er du sikker.

Muligheden er der, men tendensen er at det sikkert er "Tændspolen" der er ved at miste kraften, og selvfølgelig vil vi da gerne hjælpe med at lave knallerten her på Als ligesom man også vil det andre steder.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 21-05-02 22:41

det er uden tvivl din chooker der er noget galt med og når den er svær at starte er det fordi den er druknet.
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-05-02 00:43

Hej

Sikke da en masse tilbud du får til Gratis eftersyn af din knallert

Det kan være flere ting der er galt med din Maxi. Temmelig sikkert et af ovenstående foreslag. Men jeg hælder mest til hvad johnni skriver,--det er et typisk chooker problem.
Hvis du ikke selv er inde i reparation af knallert ( og ikke tager en af ovenståendes tilbud --ja,--så skal din Maxi vist en tur til en Knallertmekakniker.
Håber da du har alternative transportmuligheder til dit arbejde.
Held og lykke med det.
Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 12:00

..
> Hvis du ikke bor alt for langt væk fra Als (Sønderjylland) kan jeg sikkert
> se den efter.
>
> --
hehe.....den ville jeg også ha´ brugt

Kommentar
Fra : m_knudsen

Dato : 22-05-02 15:22

Hejsa
Jeg bor faktisk i sønderborg. så jeg skal nok sige hvis jeg ikke kan finde problemet. Men tak for svarene

Kommentar
Fra : m_knudsen

Dato : 22-05-02 15:24

"RpR" skrev d. 21-05-02 18:53 dette indlæg :
> > Min puch maxi k kører fint i tomgang men når den først er varm går den
> > ud også selvom jeg speeder op. Når den så er gået ud er det svært at
> > starte den igen.
> > Hjælp en stakkels pige så hun kan komme på arbejde. Tak
>
> Kan være for stor dyse i karburatoren, eller en chooker der ikke slår fra.
> Hvis du ikke bor alt for langt væk fra Als (Sønderjylland) kan jeg sikkert
> se den efter.
>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
> hejsa. Godt ramt. Sønderborg er min by
>

Godkendelse af svar
Fra : m_knudsen

Dato : 22-05-02 15:29

Tak for svaret RpR.
Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 21:21

Så er HUN scoret
"m_knudsen" <m_knudsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:t_MG8.16790$4f4.680718@news000.worldonline.dk...
> Tak for svaret RpR.
> Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 21:52

"m_knudsen" <m_knudsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:t_MG8.16790$4f4.680718@news000.worldonline.dk...
> Tak for svaret RpR.
> Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til

Der er mål!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 22:05

On Wed, 22 May 2002 22:52:10 +0200 skrev "Brian Axelgaard"
<_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> ...:

>"m_knudsen" <m_knudsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>news:t_MG8.16790$4f4.680718@news000.worldonline.dk...
>> Tak for svaret RpR.
>> Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til
>
>Der er mål!!!

Vi må så bare håbe det ikke blot er et selvmål...

Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 14:11

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
news:2v1oeusfe9k0uvicevv262qoqpa6qmtp5d@4ax.com...
> >Der er mål!!!
>
> Vi må så bare håbe det ikke blot er et selvmål...

Vi kan jo blive ved :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 14:21

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cecea82$0$9253$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> news:2v1oeusfe9k0uvicevv262qoqpa6qmtp5d@4ax.com...
> > >Der er mål!!!
> >
> > Vi må så bare håbe det ikke blot er et selvmål...
>
> Vi kan jo blive ved :)

Ja, i må da kede jer =)

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 20:36

> Tak for svaret RpR.
> Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til

Anytime =)

Og til jer andre: få jer et liv? Ville da være en trist verden hvis ingen
gad hjælpe hinanden, og når jeg nu alligevel er i Sønderborg hver dag så
ville da det være meget pjattet ikke at hjælpe.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 20:46

1 - 0 til RpR

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cf1392a$0$70458$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Tak for svaret RpR.
> > Jeg håber det virker, Ellers skal jeg nok sige til
>
> Anytime =)
>
> Og til jer andre: få jer et liv? Ville da være en trist verden hvis ingen
> gad hjælpe hinanden, og når jeg nu alligevel er i Sønderborg hver dag så
> ville da det være meget pjattet ikke at hjælpe.
>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>