/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Arai Styrthjelm
Fra : Schwartzbach
Vist : 954 gange
50 point
Dato : 20-04-04 22:28

Jeg er på udkig efter en Arai hjelm, og ved at man kan få en Arai hjelm som er til Racing mens man også kan få en hjelm som ikke er så racer præet med mindre luftindtag og ikke så meget larm i. Men den har stadig det samme flotte design og er omkring en 1000 krone billigere.

Jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med lige denne hjelm og hvor jeg kan finde den på nette og hvor det ville være klogest at købe den, både prismæssigt og servicen de yder.

tak for hjælpen Schwartzbach

Kommentar
Fra : timses

Dato : 21-04-04 14:11

Hæj Schwartzbach
Måske kan denne side hjælpe dig. WWW.MCNET.DK .

Accepteret svar
Fra : Duffy_Duck

Modtaget 50 point
Dato : 27-08-04 07:21

Hej Schwartzbach
Prøv at se på www.hein-gericke.com eller www.polo-motorrad.de. her kan der være en del penge at spare.
Hilsen Lars.

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 19:03

Tak for svaret Duffy_Duck.