/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Bluetooth og Trådløs netværk virker ikke~
Fra : DeltaF
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 20-04-04 21:22

Jeg har en bærbar med indbygget bluetooth og trådløs netværk(G). Jeg kan ikke have begge ting tændt på samme tid. Jeg kan ikke gå på internettet når bluetooth er slået til.
Hvorfor ikke!!???

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-04-04 01:31

Er der en bluetooth netværksadapter i dine netværksindstillinger.. Så deaktiver den.

Kommentar
Fra : DeltaF

Dato : 21-04-04 02:19

Jammen jeg vil jo gerne kunne være på nettet samtidig med at jeg f.eks. synkroniserer min iPAQ. Den henter information via AvanGo så jeg skal gerne kunne begge ting samtidigt...

Kommentar
Fra : cfrandsen

Dato : 28-04-04 17:38

Du skal indstille din bluetooth til at have netværks adgang og din lan til at dele internet adgangen. Hvordan er ret forskelligt fra produkt til produkt, men det kan lade sig gøre.