/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Spray logo i cs
Fra : zikki
Vist : 353 gange
25 point
Dato : 20-04-04 19:52

er her TILFÆLDIGHVIS ikke en meget meget rar person som vil lave et spray logo til vores klan??

Mvh. Zikki

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-04-04 20:10

hvad havde I tænkt jeg

har i et billede eller skal det laves fra grunden

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 20-04-04 21:25

hvis du selv har et billed kan du hente programmet WALLY her:
http://www.3ddownloads.com/?file_id=149727

efter det skal du have et billed som er JPG og som ik er for stort (evt 128*64) eller mindre eller sådan noget

åbn wally (surprice)
gå op i "wizard"
ned i "HL color decal"
der hvor der står "file on hard drive" trykker du og finder så billedet
trykker OK.
så går du op i "FILE"
ned i "SAVE AS"
og så gemmer du det som WAD.....

:)

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 20-04-04 22:20

Vi havde tænkt os, at der var en flink en der ville lave det fra bunden...

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-04-04 22:32

hmm det var ikke godt så er det nok ikke mig hvis i tænker en lækker tegning

så hvis der er nogen andre der vil så ta den.... så lad dem det