/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Power saving enabled
Fra : BoWie
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 20-04-04 19:47

Hey jeg har lige fået en ny computer med Windows XP Home Edition, Jeg har et problem, når jeg har tændt computeren, og surfet lidt rundt. så står der lige pludselig: Power saving enabled, og noget med computeren lukker ned. Og computeren lukker ned. Det har den gjort lige fra starten! Det er pisse irriterende så vær sød at hjælp mig!
BoWIe

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 20-04-04 19:50

du skal højreklikke på skrivebordet og vælge indstillinger inde under screensavere eller pauseskærm kan du fravælge power savings nederst på siden...

mvh
basil

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 19:51

H-klik på skrivebordet>egenskaber>pauseskærm>strømforsyning>her kan du gøre nogle valg.
Emesen.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-04-04 20:01

Ehmm det hjælper desværre ikke noget af det. Beskeden lyder præcis: Power saving enable the computer will shout down in few sekunds.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-04-04 20:08

I stedet for computer er det monitor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 20:09

Du har været her ikke.
systemstandby - kan sættes til tid eller aldrig
sluk for skærm - kan sættes til tid eller aldrig
sluk for harddiske - kan sættes til tid eller aldrig
Husk at trykke anvend og så ok
Emesen.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-04-04 20:13

De står allesammen på aldrig......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 20:17

Tja så kan windows ikke overstyre bios indstillingerne.
Det kan så muligvis rettes i bios.
Du har ikke en bærbar comp vel?
Emesen.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-04-04 20:18

Nej den er stationær!

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-04-04 20:19

Men den lukker kun ned nogle gange.. Men kun når man går ind på nogle websider.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 20:21

Prøv lige at gå her over http://www.spywarefri.dk
og tjeck din comp. (gratis)
Emesen.