/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Initstring til Jensen ISDN Data Easy
Fra : iluap
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 20-04-04 19:10

Det virker som om min pc kobler for hurtigt op (pt. hos CC - pr. 1.5. hos TDC) via mit Jensen ISDN Data Easy, når jeg skal synkronisere nyhedsgrupper eller søge efter post...

Jeg kunne derfor tænke mig hvis nogen kendte en initstring til XP og 98SE, der ku afhjælpe problemet!?

Jeg har prøvet at sætte 3 kommaer efter udbyderens telefonnummer som TDC foreslår, men det ændrer intet...

(Fejlen virker på den måde, at jeg får time out med mindre jeg lige afbryder synkroniseringsprocessen og starter forfra igen mens jeg er logget på)

Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 19:13
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 19:14
Kommentar
Fra : iluap

Dato : 20-04-04 20:23

Jeg kan ikke lige finde mit modem - Jensen ISDN Data Easy - nogen af stederne!?

Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-04-04 20:29

Normalt bruger man ikke initieringsstreng på ISDN modem, men du kan prøvemed den simple AT&F der bare nulstiller.
Hvis den ikke vil kalde op med den skal den bare væk igen.
De tre kommaer forsinker jo kun den automatiske tastning at tlf. nummer.
Har du kigget på Jensen siden: http://www.jensenscandinavia.com/norsk/support/index.htm der er jo et support nummer.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 20-04-04 20:36

Normalt bruger man ikke initieringsstreng på ISDN modem,

...nå, dét vidste jeg ikke...

men du kan prøvemed den simple AT&F der bare nulstiller.

...okay...

Hvis den ikke vil kalde op med den skal den bare væk igen.

Jeps

De tre kommaer forsinker jo kun den automatiske tastning at tlf. nummer.

...dét var som sagt hvad TDC foreslog...

Har du kigget på Jensen siden: http://www.jensenscandinavia.com/norsk/support/index.htm der er jo et support nummer.

Har været derinde for et stykke tid siden...

Med venlig hilsen
Hans