/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Besøgstæller
Fra : toga
Vist : 222 gange
40 point
Dato : 20-04-04 16:34

Ciao!
Har lært mig, at få Frontpage til at arte sig som jeg gerne vil have det - hæ hæ....men: hvad er det lige der sker for besøgstælleren? Når jeg navigerer rundt i mine sider registrerer den mig hvergang jeg vender tilbage til forsiden, og det synes jeg ikke tæller som et nyt besøg, da jeg jo er logget på i forvejen. Er der nogen der ved om man kan sætte en stopper for denne uskik (ja ja - slet skidtet....not!)

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-04-04 16:39

Du skal bede systemet om IKKE at medtage dit IP nummer.
/ PG

Kommentar
Fra : toga

Dato : 21-04-04 14:19

Hej PG

Det ved jeg da ikke hvordan man gør...gnæg gnæg

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-04-04 17:08

Hej toga
Under "statistik" eller et lignende modul, kan du udelukke at du og andre, som har adgang til at administrere, "tæller med" som besøgende.
/PG

Kommentar
Fra : jpaludan

Dato : 27-04-04 11:24

Hej toga

Det er afhængigt af hvilken tæller du bruger, om du kan udelukke dig selv som besøgende. Hvis du bruger Chart kan du ikke, men de registrerer dit eget besøg hvert 20. minut. Jeg mener, at hvis du bruger den fra Peak, kan du lægge en cookie ind, der udelukker dig selv.

Hilsen Jpf

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 08-05-04 17:26

Hej!!

Har du bare sat en af dem ind som er i frontpage fordi de reg. dig hver gang du kigger forbi forsiden.....

Du kan oprette en på www.peak.dk, www.chart.dk og det er gratis.......

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 26-07-04 20:08

HVA har du fundet ud af noget!