/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Qutlook Express
Fra : W3rzax
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 20-04-04 16:31

Hvordan opratter man en Qutlokk Express???
Men jeg har en men så kom jeg til at formatere min computere
og så kan jeg ikk finde ud af at få Det igen....
Hvis man kan bruge den samme e-mail som man har haft så vil jeg blive gald..
Er der en der kan hjælpe???

MvH
W3rzax

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 16:34

Den bliver indstalleret automatisk, når du installerer windows! Prøv at kigge under programmer, eller et outlook express ikon i statuslinien!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 16:35

Den har en guide, så det er let at oprette din email addresse igen. Hvis du vel at mærke har brugernavn og password til email kontoen

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 20-04-04 16:43

Guiden virker ikk...
Skal man ikk ind på TDC's Hjemmeside for at kunne opgrette såden en??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 17:15

Hvad mener du med at guiden ikke virker? Har du fundet outlook express under programmer? Fra TDC har du jo fået et username og password til din email!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-04-04 17:17

I outlook Expres går du til funktioner konti, trykker ny "post" og udfylder de oplysninger du har i dit brev.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 20-04-04 17:30

Værten 'POP3' er ikke fundet. Kontroller, at du har skrevet servernavnet korrekt. Konto: 'POP3', Server: 'POP3', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 11001, Fejlnummer: 0x800CCC0D
Det siger den når jeg sender en mail...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 17:39

Værten er TDC's mailserver Det står osse i dine oplysninger fra TDC! Har ikke selv tdc, men det fremgår af dine papirer. Kig under mailserver!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-04-04 23:34

Du har jo på et tidspunkt fået nogle oplysninger til din email adresse. bl.a. brugernavn, adgangskode og POP3 server.

Disse oplysninger skal indtastes igen

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 23-04-04 08:32

står der ...pop3.mail.dk og i den anden skal der stå smtp.mail.dk og som adgangskode skal der bruges det 12cifrede tal du fik fra tdc da du oprettede din konto med mindre du har ændret koden

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-04 15:35

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : W3rzax

Dato : 27-06-04 15:49

Tak for svaret pallebhansen.