/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
toolbar dukker op igen
Fra : niss45
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 20-04-04 10:00

Nogen der har et råd..
jeg har slettet min spamfighter ,efter den er blev for ringe at buge ifb. med opdateringen, men i outlook dukker der hele tiden spamfighter toolbar op , trods det den er slettet og fjernet i reg. databasen . Jeg har søget endnu engang efter den, men den findes ikke mere i reg. databasen, hvor gemmer den sig så ..vil gerne have den fjernet..
Niss

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-04-04 10:06

FORMAT C:

DU trænger sikkert til det alligevel!

MVH

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 20-04-04 10:09

Hej
Jeg har også haft det problem, også efter jeg har formateret hele computeren. Den ville ikke forsvinde, men pludselig en dag var den væk?

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 20-04-04 10:10

Hej
Jeg har også haft det problem, også efter jeg har formateret hele computeren. Den ville ikke forsvinde, men pludselig en dag var den væk?

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 20-04-04 10:10

Hej
Jeg har også haft det problem, også efter jeg har formateret hele computeren. Den ville ikke forsvinde, men pludselig en dag var den væk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 10:17

Gå ind på : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm og lav en on-line scan for spyware. Det er næsten helt sikkert at det er der problemet ligger

Der er spy-/adware i næsten alle den slags 'værktøjer' der installerer toolbar's.

Download derefter spybot S&D og/eller Ad-aware så du i fremtiden kan scanne dine drev off-line.
Download og nstallér så Spywareblaster. Dette program forhindre du får skidtet igen

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-04 10:21

hejsa
klik dig ind her
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/FAQ_Outlook_Troubleshooter.asp

hent dette værktøj
skroll ned til

Hvorfor kan jeg ikke afinstallere SPAMfighter?

I tilfælde af at man har svært ved at afinstallere pga. Følg da denne vejledning:
* Hent og gem disse programmer:
* /download/remove.exe << hent denne fil
* De-aktiver din Anti-virus
* Luk Outlook og kør programmet
* Reboot

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 10:37

dk -> Ok. ...så trækker jeg mig

Det var dog en farlig mængde forbehold og hovsa løsninger der følger med det program

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 11:05

Hent "Spy-Sweeper" her:
http://www.spysweeper.com/download.html

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 20-04-04 15:14

Hvis problemet ikke er løst, kan det være, at det kan lykkedes med en HijackThis-log...

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 22-04-04 11:09

Tak for svaret dk.
jeg har kørt div. scanninger fra Spyware , hijack som intet fandt og loggen var ren, så nu har jeg sat spamfighter på opgaven, da den ikke kunne fjernes med deres remover.

Niss