/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
skidt
Fra : kim2kim
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 19-04-04 21:36

min lille bror lånte fornygeligt mit luft gevær mens jeg var på arbejde, da jeg havde fået fri kl:1:00 stod mit gevær ladt (Fjeder=Gamo cadet 2001), og har stået ladt i over 6 timer.
så er spørgsmålet om geværet har taget skade af det, hvis ja dækker garantien hvis man bare siger at det er blevet lidt sløvt her på det sidste????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-04-04 21:49

Geværet har ikke taget skade.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-04-04 21:51

Hvis det havde dækker forsikringen ikke.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : kim2kim

Dato : 19-04-04 21:57

ok tak for det nu blev jeg sgu lættet:), af ren nysgerighed, hvorfor tager det ikke skade (teknisk set)?

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 19-04-04 22:09

En fjeder mister ikke spændingen ved at stå spændt i kortere tid.
Skal jeg gætte på hvor længe den kan tåle at være spændt bliver det i hvert fald flere uger.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : kim2kim

Dato : 19-04-04 22:16

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-04-04 22:17

Helt ok
Glad for at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-04-04 00:13

må lige sige en ting .... hvordan kan man glemme at aflade et våben ... jeg spør bare.. der ku jo ske et uheld

Kommentar
Fra : kim2kim

Dato : 20-04-04 14:33

ja det kunne der nemlig!!! men heldigvis tog jeg aftræk i mens at jeg sikktede ned i en tyk gammel bog (tænk hvis det var mit billiard bor det gik ud over, et nyt betræk koster ca. 3000kr og grannit pladen ca. 8000kr )

Kommentar
Fra : lorentz

Dato : 29-09-05 13:16

kim2kim jeg går og købe geværet i www.airgun.dk for der koster det kun 999kr.
skyder det præcist nok og er kvaliteten god

Kommentar
Fra : lorentz

Dato : 29-09-05 13:18

så vit jeg ved er kvaliteten god til prisen kan du anbefale det????