/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Asus AGP v6800 Geforce256 32 MB
Fra : ksv
Vist : 481 gange
20 point
Dato : 20-05-02 20:56

Hjææælp!!
Jeg har problemer med mit Asus AGP v6800 Geforce256 32 MB grafikkort. Jeg kører med Windows XP pro og når jeg spiller (eller prøver på at spille) Medal Of Honor, får jeg kun lov til at spille i ca. 5 min. ad gangen, før jeg får en fejlmeddelse og er tilbage på skrivebordet. Computeren fryser altså ikke.
Min computer består af følgende:
Bundkort: Asus A7V VIA KT-133.
Processor: 800 MHz Athlon Thunderbird.
Ram: 1 blok 128 MB og 1 blok 256 MB.
Andet: Creative Dxr-3 mpeg3-kort.
Jeg har installeret den nye detonator fra nVidia og den nyeste driver til mit chipset på bundkortet.
Er der nogen der har et forslag til, hvad der kan være problemet??

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 20-05-02 21:58

ksv wrote:

> Hjææælp!!
> Jeg har problemer med mit Asus AGP v6800 Geforce256 32 MB grafikkort.
> Jeg kører med Windows XP pro og når jeg spiller (eller prøver på at
> spille) Medal Of Honor, får jeg kun lov til at spille i ca. 5 min. ad
> gangen, før jeg får en fejlmeddelse og er tilbage på skrivebordet.
> Computeren fryser altså ikke.

Det havde hjulpet hvis du fortalte hvad der stod i fejlmeddelsen.

> Min computer består af følgende:
> Bundkort: Asus A7V VIA KT-133.
> Processor: 800 MHz Athlon Thunderbird.
> Ram: 1 blok 128 MB og 1 blok 256 MB.
> Andet: Creative Dxr-3 mpeg3-kort.
> Jeg har installeret den nye detonator fra nVidia og den nyeste driver
> til mit chipset på bundkortet.
> Er der nogen der har et forslag til, hvad der kan være problemet??
>

Varme måske. Prøv og tag låget og se om det ændre noget. Det kan måske
også være et ram problem så prøv med hver klods for sig.

Endelig så kan det måske også være din strømforsyning, så prøv med en
anden eller fjerne alt unødvendigt til at starte med.

Held og lykke

Bruno

Godkendelse af svar
Fra : ksv

Dato : 24-05-02 22:38

Tak for svaret iddqd@worldonline.dk.
Jeg har pillet min 256 ramblok ud og der har ikke været noget siden.