/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hoteller på ibiza oa, steder i spanien
Fra : liseaa
Vist : 471 gange
125 point
Dato : 19-04-04 16:41

Der er så mange gode fly- rejsetilbud pt. men er prisen på hoteller forholdsvis billige eller bliver det billigst at købe charter??Det skal bare være middelmådige hoteller. helst med pool.....
Mvh. Liseaa

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-04-04 16:42

Du kan faktisk ikke selv arrangere en tur billigere end charter.

Hvis du kommer som privat er det en helt anden pris på hotelværelser end den rejsebureauerne betaler

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 16:51

> liseaa
BP har helt ret, bestil hjemmefra.
Vi har adskillige gange været med:
http://www.thinggaard.dk/
.. og ALTING har været SUPER !
/ PG

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-04-04 17:35
Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 19-04-04 18:54

Jeg tror at det er rigtigt, måske er det billigst med charter, men det kan godt være lidt ensformigt at bo det samme sted under hele turen, så hvis det koster lidt mere skulle det kunne gøre rejsen bedre...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-07-04 10:37

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-07-04 17:28

Til BF
Jow .. men mon det bliver lukket ? .. jeg har MANGE af samme "slags".
Spørgsmål burde annuleres efter eksempelvis 3 måneder, og overføres til en pulje, hvor KanDu udlodder fodboldbilletter ! .. men det er utopi.
Ups .. fodbold har jo slet ikke noget med "Madlavning" at gøre .. men har det oprindelige spørgsmål vel ejheller ?
/PG