/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
dvd brænder + eller -
Fra : jonassr
Vist : 263 gange
50 point
Dato : 19-04-04 16:12

hejsa hvis jeg skal lave en copy af en dvd har det så noget at sige om man bruger -r eller +r skiver bliver filmen lige så god??? og kan man man se den på sin dvd afspiller ?

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 60 point
Dato : 19-04-04 16:13

kommer an på hvilken dvd afspiller du har.. om den kan aflæse begge dele..kvaliteten er den samme..

Junior

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 19-04-04 16:15

min afspiller kan vise + skiver men ved ikke med -??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 16:16

DVD - er mest brugt. Men hvis din brænder kan begge og din afspiller ligeså er det ligegyldigt.

Eneste der kan være ved at bruge - kunne være at andre så havde større chancer for også at se den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 16:17

Kig i begge dine manualer hvad de kan.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 19-04-04 17:25

min dvd kan kun afspille - men jeg ville bare høre om de kunne bruges cd'erne

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 19-04-04 17:50

Kom med navnet på dyret,så kan du få et svar på hvad den kan og ikke kan.Navn + Model Nr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 18:24

Lige før kunne den spille +
Nu er pludselig -
Du må frem med noget mere, ellers er det umuligt.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 20-04-04 16:37

hehe ups min dvd brænder kan kun brænde - men min dvd afspiller kan vist begge eller ved kun med +

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 16:44

Ja så kan det jo ikke fungere sammen.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-04-04 20:09

prøv lige at smid navnet ind på både din dvd brænder og din dvd afspiller..
måske hjælper det at opdatere din firmware i brænderen.. ved nogen brændere kan det fjerne begrænsningerne..

Junior

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 15-05-04 20:20

Tak for svaret CCjunior.