/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
alger på fortelt
Fra : 1133
Vist : 1419 gange
100 point
Dato : 19-04-04 15:45

hej
er der nogen der har en god opskrift til at
få alger renset væk på fortelt

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 19-04-04 15:50
Kommentar
Fra : teqwhrvl

Dato : 19-04-04 16:24

Stil forteltet op lad det tørre, herefter bruger du en god stiv børst samt vand børst og skyl til algerne er væk. Impregnere herefter forteltet igen og det er klar til den nye sæson.

P.S. God arbejdslyst og camping

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 16:55

Ganske almindelig "motor-rens" klarer de fleste problemer.
/PG

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-04-04 17:25

hej
motor rens på et telt til over 10 tudsinde kr
det har jeg ikke lyst til
da jeg mener det er til at fjerne olie med

mvh ole

Kommentar
Fra : erikolin

Dato : 19-04-04 19:38

på vores badeforhæng fjerner vi det jordslåede med en svag eddikesyre og skyller selvfølgelig efter med rigeligt vand

Kommentar
Fra : erikolin

Dato : 19-04-04 19:38

på vores badeforhæng fjerner vi det jordslåede med en svag eddikesyre og skyller selvfølgelig efter med rigeligt vand

Kommentar
Fra : gm9

Dato : 19-04-04 22:25

Brug kun vand - evt lunkent vand en stiv børste og knofedt og ikke andet.

Accepteret svar
Fra : LHau

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-04 21:19

Stil teltet op. Skrub teltet med Grundrens i lunkent vand. Skyl med rent vand. Imprægner når teltet er tørt.
Grundrens fås hos materialister og bygge markeder.

Motorrens opløser olie og fedt. Eddikesyre opløser kalk. Og de kan IKKE drikkes, si'r min kone

Mvh. LHAu

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 27-04-04 14:40

Tak for svaret LHau.