/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Colin McRae 2.0
Fra : marc43
Vist : 251 gange
50 point
Dato : 19-04-04 14:51

Jeg har lige købt spillet.

Selv om jeg vælger "automatic gearshift", så bliver den ved med at køre i 1. gear.

Nogle forslag til hvad jeg kan gøre eller hvad jeg gør forkert?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 14:54

Kunne være du kører en model uden.....

Ved det ikke men måske du skal lette på speeder.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-04-04 15:23

Playstation eller PC..?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-04-04 15:26

Det er PC.

Jeg tror ikke rigtig på refi´s svar når jeg kan vælge "automatic gearbox" for en konkret bil. Det må være et andet problem.

Jeg har kigget på producentens hjemmeside under support, men lige netop det problem var ikke beskrevet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 15:33

Det var heller ikke et svar - blot en ide. Spillet skal vel symbolisere virkeligheden.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-04-04 15:35

Det er rigtigt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-04 15:36

Bruger du rat, joystick tastatur? Hvis 2 sidste så prøv at genkalibrer, og check osse lige controllersettings i spillet en ekstra gang!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-04-04 15:48

Jeg kan ikke finde nogen hjælp til dig..! Det tyder på at du ikke lavet indstillingen korrekt. Du skal ind i options og ændre det til Aut.shift, det burde virke. Eller kører du måske på en sværhedsgrad som ikke tillader Aut.gear.?

Mikael

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:15

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-06-04 08:05

Det blev desværre ikke besvaret. Jeg bøvler stadig med det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-04 20:35

Hvad bruger du til at spille spillet med? Tastatur? Rat? osv.!

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-06-04 08:01

Jeg bruger en Logitech gamepad, men jeg har også prøvet med et Logitech rat.